facebook

google

linkedin

pinterest

SearchInteractiveAdvertisingPR

Akademia Talentów

academy-banner

Akademia Talentów

Wiedza jest jedną z największych wartości. Szczególnie w obecnych czasach, kiedy ilość przepływających informacji jest coraz większa. Nasi specjaliści mają ugruntowaną wiedzę podpartą doświadczeniem. Postanowiliśmy się więc tą naszą wiedzą podzielić z Wami.

Stworzyliśmy program CSR, skierowany do młodych osób szukających wiedzy dotyczącej marketingu, a także do firm, które z powodu trudnych sytuacji losowych potrzebują wsparcia marketingowego.

Twórcy o Akademii

Mamy świadomość swojego doświadczenia, a także tego, że wiedza jest dobrem nadrzędnym.

Nasze doświadczenie zostało docenione przez naszych klientów, którzy korzystali z naszych szkoleń i usług doradczych, a także środowiska studenckie, które zapraszały nas jako prelegentów na różnego rodzaju warsztaty czy wykłady.

Dlatego dziś postanowiłyśmy dzielić się tą wiedzą z Wami. Naszymi klientami, żeby byli bardziej świadomi procesów, jakie zachodzą w trakcie naszej współpracy. Aby wiedzieli jak promować swoją firmę i osiągnąć sukces. Ze studentami, bo wiemy, że studia dają im głównie wiedzę teoretyczną, a my chętnie pokażemy im czym jest marketing i PR w praktyce.

Zapraszamy Marta i Anna

Szkolenia

 21 CZERWCA 2017 Personal branding, czyli kim będę jak dorosnę.

Dowiedz się czym jest proces budowania własnego wizerunku, na jakie pytania należy w nim odpowiedzieć i jak zostać dostrzeżonym przez tych, na których Ci najbardziej zależy.

Jesteś studentem bądź absolwentem kierunków związanych z marketingiem lub PR-em? Posiadasz już wiedzę teoretyczną, ale nie wiesz jak zastosować ją w praktyce? Chcesz rozpocząć program stażowy, oparty o pakiet szkoleń i codzienne wsparcie specjalistów? Akademia Talentów powstała z myślą o osobach ambitnych, szukających najciekawszych ścieżek rozwoju. Zgłoś się do nas, może kolejne miejsce w naszym programie będzie Twoje.



Twarze Akademii Talentów

academy-image1

Sylwia Mańkowska


Studentka Marketingu i Komunikacji Rynkowej oraz Prezes KN Przedsiębiorczości i Innowacji przy UEK. Staż w Harmonic odbyła w 2016 roku. Aktualnie kontynuuje współpracę z agencją na stanowisku Młodszego specjalisty, realizując kampanie w obszarach social media i PR.

academy-image2

Dawid Dobroń


Student Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej. W 2015 roku rozpoczął w Harmonic staż w ramach programu Akademia Talentów, który zakończył z sukcesem po trzech miesiącach, przechodząc na stanowisko Młodszego specjalisty PR. Rozwija swoją ścieżkę zawodową w obszarach związanych z social media i PR-em.

academy-image3

Katarzyna Kociołek


Odbyła staż w Harmonic w 2016 roku. Absolwentka University of Salford, aktualnie swoją wiedzę uzupełnia na Uniwersytecie Jagiellońskim. W trakcie stażu zdobywała doświadczenie wspierając projekty związane z branżą medyczną i promocją miejsc.

Rekrutujemy, dołącz do nas!

Aktualnie szukamy

Project manager/Koordynator projektu

Młodszy specjalista

Stażysta w dziale kreatywnym

Specjalista ds. sprzedaży

Specjalista ds. SEO/SEM

Project manager/Koordynator projektu

Młodszy specjalista

Stażysta w dziale kreatywnym

Specjalista ds. sprzedaży

Specjalista ds. SEO/SEM

Kogo szukamy
Jeśli planowanie i zarządzanie harmonogramami, budżetami oraz realizacją projektów nie jest Ci obce, a budowanie relacji i stały kontakt z klientem to najważniejsze rzeczy dla Ciebie, dołącz do nas.

Harmonic poszukuje doświadczonej osoby, która jest nastawiona na ciągły rozwój i zdobywanie nowych umiejętności.
Przedstaw nam prowadzone przez Ciebie profile w serwisie Facebook oraz przykłady napisanych tekstów.

Harmonic stawia przede wszystkim na rozwój i edukację. Poszukujemy ambitnych osób, które chcą rozpocząć swoją przygodę z marketingiem i PRem.

Budowa partnerskich relacji z naszymi klientami to jedna z głównych wartości, którymi się kierujemy.

Jeśli cenisz sobie sprzedaż przez relacje i jesteś nastawiony na wynik, dołącz do nas.

Harmonic Search poszukuje osoby, która swoją wiedzą i doświadczeniem, wspierać będzie dział w zakresie planowania i realizowania działań reklamowych prowadzonych za pośrednictwem narzędzi Google.

Czego wymagamy
  • Roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w agencji interaktywnej/marketingowej
  • Umiejętność planowania i koordynacji realizacji projektów z obszarów:
    - digitalowych takich jak: www, SEM/SEO, kampanie zasięgowe
    - kreacji: branding, materiały reklamowe, opracowywanie koncepcji kreatywnych na potrzeby kampanii
  • Bardzo dobra znajomość aktualnych trendów z obszarów marketingu i interactive
  • Doświadczenie w koordynacji zespołu projektowego i umiejętność komunikacji z różnymi członkami zespołu (graficy, programiści, specjaliści social media i PR)
  • Umiejętność wyznaczania celów, definiowania zadań, odpowiedniego ich delegowania i weryfikacji ich wykonania
  • Umiejętność tworzenia harmonogramów i zarządzanie zadaniami w sposób pozwalający na ich realizację
  • Wysoka samodzielność i wykazywanie inicjatywy w celu rozwijania zarówno projektów jak i usług agencji
  • Postawa prokliencka, doświadczenie w budowaniu relacji z klientem, badania potrzeb, zrozumienie celów klienta i jego otoczenia biznesowego
  • Wszechstronna wiedza branżowa, chęć stałego rozwoju i umiejętność motywowania członków zespołu projektowego do szukania najlepszych i najbardziej innowacyjnych rozwiązań
  • Doświadczenia na podobnym stanowisku w agencji PR/ marketingowej/ interaktywnej
  • Wiedzy z zakresu marketing i PRu
  • Pełnego zaangażowania i chęci rozwoju
  • Odpowiedzialności i terminowości
  • Otwarcia na nowe wyzwania i wytrwałości w ich wykonywaniu
  • Dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzin
 
  • Pełnego zaangażowania i chęci rozwoju
  • Odpowiedzialności i terminowości
  • Podstawowej wiedzy z zakresu marketing i PRu
  • Otwarcia na nowe wyzwania i wytrwałości w ich wykonywaniu
  • Dyspozycyjności w pełnym wymiarze godzin
  • Doświadczenia w sprzedaży telefonicznej
  • Wysokiej kultury osobistej
  • Umiejętność budowania długofalowych relacji z klientem
  • Umiejętności osiągania celów
  • Doświadczenia w sprzedaży produktów marketingu internetowego
  • Znajomości zagadnień SEO/SEM wraz z trendami rozwoju branży
  • Praktycznego doświadczenia w planowaniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii SEO/SEM
  • Doświadczenia w obsłudze kampanii prowadzonych za pośrednictwem wszystkich narzędzi Google AdWords
  • Biegłej znajomości Google Analytics
  • Samodzielności i zaangażowania w rozwój działu
  • Nastawienia na efekt
Co oferujemy
  • Elastyczne i samodzielne stanowisko pracy dające duże możliwości rozwojowe
  • Możliwość koordynowania ciekawych projektów z dużym wpływem na ich realizację
  • Pakiet szkoleń związanych z szeroko rozumianą obsługą klienta, budowaniem relacji i badaniem potrzeb
  • Atmosferę pozwalającą na rozwój i kierowanie swoją ścieżką kariery
  • Perspektywę rozwoju w firmie o stabilnej pozycji na rynku, która stale rozwija zakres swoich usług i portfolio klientów
  • Jasną ścieżkę rozwoju
  • Pakiet autorskich szkoleń z zakresu PR-u i marketingu
  • Ciągły rozwój umiejętności
  • Codzienną dawkę dobrej energii i humoru
  • Możliwość zdobywania większego doświadczenia przy realizacji ciekawych projektów
  • Pracę w samym sercu Podgórza
  • Jasne warunki stażowe z możliwością kontynuacji pracy po jego zakończeniu
  • Pakiet autorskich szkoleń z zakresu PR-u i marketingu
  • Pracę w miłej atmosferze
  • Codzienną dawkę dobrej energii i humoru
  • Możliwość zdobycia doświadczenia przy realizacji ciekawych projektów
  • Pracę w samym sercu Podgórza
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń
    - Stałą pensję – bezpieczeństwo jest ważne
    - Prowizję od sprzedaży - jesteś dobry to zarabiasz
  • Wewnętrzne szkolenia produktowe i sprzedażowe
  • Pracę w dynamicznym zespole
  • Stanowisko pracy dopasowane do Ciebie - rozumiemy że każdy ma swoje przyzwyczajenia
  • Jesteśmy naprawdę dobrzy w tym co robimy - nauczymy Cie wszystkiego
  • Szkolenia zewnętrzne - żebyś był jeszcze lepszy w tym co robisz
  • Udział w ciekawych projektach i realizację własnych idei
  • Wygodne krzesło, dobrą kawę, a do tego dużą samodzielność działania
  • Możliwość rozwoju stanowiska i współtworzenia nowych rozwiązań w firmie
  • Udział w szkoleniach i podnoszenie swoich kompetencji
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się Agencji, która posiada stabilną pozycję na rynku

Wyślij CV i list motywacyjny na adres kariera@agencjaharmonic.pl. W tytule wpisz nazwę stanowiska oraz imię i nazwisko lub wypełinij formularz.



join-us-1

Wiedza


To wartość nadrzędna, coś czym będziemy dzielić się z Tobą na każdym etapie współpracy, realizując dedykowany dla twojego stanowiska pakiet szkoleniowy.

join-us-2

Doświadczenie


Będziesz miał możliwość współpracy ze specjalistami, którzy posiadają w swoim portfolio różnorodne kampanie. Każdego dnia będziesz zdobywał nowe umiejętności i zwiększał swoje kompetencje.

join-us-3

Prestiż


Praca przy kampaniach dla znanych, międzynarodowych marek, będzie dla Ciebie w zasięgu ręki. Będziesz częścią zespołu, który jest zauważany i doceniany dzięki realizowanym projektom.

Zaufali nam

  • KMC- Services
  • OZONE
  • Ekoconsultant
  • Bolesławiec City Center
  • The Secret Soap Store
  • CompuGroup Medical
  • Domodi
  • Browar Lubicz
  • Monopoly
  • Witek Centrum Hotelowo-Konferencyjne
  • Ministerstwo Środowiska
  • Hotel Kossak
  • Termy Szaflary
  • Merci Chef !
  • Incola
  • Makaron wielicki
  • Enova
  • Sami Swoi
  • Katarek
  • Nowy Styl
  • Isover
  • Castrol
  • Badura
  • Douglas

Jesteśmy tutaj, aby rozwinąć Twój biznes

Bądźmy w kontakcie

Harmonic
ul. Celna 9
30-507 Kraków

+48 884 999 664
biuro@agencjaharmonic.pl

Skontaktuj się z naszym ekspertem

Umów spotkanie


Umów spotkanie


X

Poznaj nas bliżej

facebook google linkedin pinterest