facebook

google

linkedin

pinterest

SearchInteractiveAdvertisingPR

Blog

Searching for new solution

CO OZNACZA “SKUTECZNY LANDING PAGE”?

@agencjaharmonic

Strona internetowa, która nosi nazwę landing page, to nic innego jak witryna na którą kierujemy użytkownika w prowadzonej kampanii. Celem tej strony jest zachęcenie osoby, która tam trafi, do wykonania oczekiwanego przez nas działania, tj. zapisanie się do newslettera, dokonanie zakupu czy założenie konta.

Podstawową różnicą między podstroną na danej stronie internetowej, a landing page jest brak linków do stron zewnętrznych, w przypadku tej drugiej. Podstrona zwykle zawiera przekierowania do innych podstron, menu, wiele informacji o innych produktach, itp. Natomiast to, co użytkownik zobaczy na landing page powinno go przekonać do wykonania oczekiwanego przez nas działania i nie rozpraszać żadnymi innymi elementami.

Zasady skutecznego landing page

  1. Zachęcające intro
    Nagłówek to pierwsza rzecz, na którą zwraca się uwagę wchodząc na stronę. Powinien prezentować  najważniejszą, z punktu widzenia potencjalnego klienta, korzyść z wykonania danego działania, ale jednocześnie  zachęcać do zapoznania się z resztą strony.
  1. Podkreślanie korzyści
    Pozostałe cechy produktu lub usługi, które są istotne powinny się znaleźć  zaraz pod nagłówkiem. Jednak niech to będą wyjątkowe korzyści, a nie typowe cechy charakteryzujące dany produkt. Każdy potencjalny klient chce dostać to, co odpowiada jego potrzebom.
  1. Krótkie teksty
    Landing page nie jest  odpowiednim miejscem na zamieszczanie długich treści. Teksty powinny być krótkie i treściwe, tak aby nikogo nie znudzić, a jednocześnie przekazać jak największą ilość informacji o korzyściach płynących z korzystania z danego produktu, czy usługi.
  1. Grafika przyciągająca uwagę
    Jeśli sprzedajesz produkt powinieneś pokazać go na zdjęciu w wysokiej jakości lub w oryginalny sposób. Twoim celem jest sprzedanie usługi? Pokaż osobę wzbudzającą zaufanie. Niech zdjęcia będą kolorowe, o wysokiej rozdzielczości, przedstawiające produkt lub usługę, dla którego powstał landing page.
  1. Koncentracja na celu
    Sprawdź czy każdy zawarty element jest niezbędny i czy na pewno dotyczy on celu, który ma zostać osiągnięty. Pamiętaj, aby przyciski nie zlewały się z tłem, zadbaj by się wyróżniały. Dodatkowo formularz nie powinien zawierać zbyt wielu pól, których wypełnianie będzie odstraszać potencjalnych klientów.
  1. Odpowiadanie na pytania
    Mimo, że na landing page’u powinna znaleźć się minimalna ilości tekstu, to jednak taka strona powinna odpowiadać na pewne pytania, m.in. Co jest oferowane? Kto sprzedaje dany produkt lub usługę? Do kogo produkt jest skierowany? Jakie są korzyści dla odbiorcy? Co należy zrobić, aby to mieć?
  2. Ogólny wygląd
    Pamiętaj, aby landing page był spójny z wizerunkiem Twojej firmy, a jednocześnie wyglądał przekonująco i atrakcyjnie.

Dalej masz wątpliwości dotyczące landing page? Masz kilka pomysłów i nie wiesz który będzie odpowiedni? Chętnie pomożemy!


0

Bądźmy w kontakcie


Formularz kontaktowy


X

Nasze kompetencje

Powiązane wpisy

  • an attractive man in a t-shirt with a smartphone in his hands sitting at his Desk thinking and looking up. Isolated Studio portrait

                  Podczas gdy głowy większości marketerów z branży medycznej zajęte są dostosowaniem działań reklamowych do nowych regulacji prawnych, my postanowiliśmy zbadać samo serce marketingu - konsumenta oraz jego nawyki, które w ostatnich [...]

    0
  • squad-3370836_1920

                Dzisiejszą rzeczywistość nie określamy już mianem: kryzys goni kryzys. Nasza nowa normalność to nakładające się na siebie kryzysy: pandemia, wojna, inflacja [...]

    0
  • Young businesspeople discuss the new project at office

    Obecnie Facebook coraz bardziej ogranicza  zasięgi i dotarcie do klienta za pośrednictwem tego serwisu jest utrudnione. Jednak to LinkedIn jest najbardziej biznesowym portalem [...]

    0

Pozostaw komentarz

Wymagane jest wypełnienie pól oznaczonych symbolem *.

*

Zaufali nam

  • KMC- Services
  • OZONE
  • Ekoconsultant
  • Bolesławiec City Center
  • The Secret Soap Store
  • CompuGroup Medical
  • Domodi
  • Browar Lubicz
  • Monopoly
  • Witek Centrum Hotelowo-Konferencyjne
  • Ministerstwo Środowiska
  • Hotel Kossak
  • Termy Szaflary
  • Merci Chef !
  • Incola
  • Makaron wielicki
  • Enova
  • Sami Swoi
  • Katarek
  • Nowy Styl
  • Isover
  • Castrol
  • Badura
  • Douglas

Jesteśmy tutaj, aby rozwinąć Twój biznes

Bądźmy w kontakcie

Agencja Harmonic
ul. T. Szafrana 5B/77
30-363 Kraków

+48 797 578 844
biuro@agencjaharmonic.pl

Skontaktuj się z naszym ekspertem

Umów spotkanie


Umów spotkanie


X

Administratorem Twoich Danych Osobowych jest firma Marta Zięba HarmoniquePR z siedzibą w Szerzynach, 307, 38-246 Szerzyny.
Przetwarzam Twoje Dane Osobowe w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie zadane przez Ciebie w formularzu kontaktowym. Podstawą prawną przetwarzania jest mój prawnie uzasadniony interes jako Administratora Twoich danych w postaci prowadzenia komunikacji z użytkownikami Serwisu – art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Dane będą przechowywane przez okres 6 miesięcy od dnia ostatniej korespondencji.
Jako osobie, do której należą Dane, przysługuje Ci prawo żądania dostępu do Danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania, prawo przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, by móc odpowiedzieć na Twoje zapytanie.

Poznaj nas bliżej

facebook google linkedin pinterest