facebook

google

linkedin

pinterest

SearchInteractiveAdvertisingPR

Klienci


Douglas

Douglas

Kampania mająca na celu promocję wydarzeń organizowanych w kilkudziesięciu miastach w całej Polsce. Realizowana w zakresie współpracy z mediami i blogerkami, w efekcie których publikacje na temat eventów ukazały się w prasie kobiecej, regionalnej, a także w największych portalach i serwisach internetowych, gwarantując wysoką frekwencję.

Badura

Badura

Kampania mająca na celu promocję nowych kolekcji marki, poprzez zwiększenie ilości publikacji na ich temat w mediach internetowych. Realizowana w zakresie współpracy z mediami kobiecymi i lifestylowymi, w efekcie których ukazują się cyklicznie materiały promujące markę i jej produkty.

Castrol

Castrol

Kampania miała na celu promocję akcji viralowej z udziałem Jerzego Dudka. Realizowana w zakresie narzędzi PR-owych i marketingowych, w szczególności wykorzystując: media społecznościowe, narzędzia Google Adwords i WOMM. W efekcie kampania miała szeroki odbiór wśród przedstawicieli grupy docelowej i była szeroko komentowana w mediach.

Isover

Isover

Ogólnopolska kampania społeczna mająca na celu budowę wizerunku marki w kontekście problemu społecznego, jakim jest otaczający nas hałas. W ramach realizacji, Agencja stworzyła: logotyp, materiały reklamowe (plakaty, banery), stronę www, aplikację mobilną i strategię promocji. W trakcie kampanii odpowiedzialna była za koordynację działań, kontakt z mediami, realizację kampanii zasięgowej kierującej ruch na stronę, promocję video i zachęcanie do pobierania aplikacji.

Nowy Styl

Nowy Styl

Kampania mająca na celu wsparcie akcji promocyjnej: “Boli? Zmień krzesło”. Realizowana w zakresie stworzenia strategii promocyjnej, prowadzenia kampanii za pośrednictwem narzędzi Google Adwords i Video Ads. W efekcie zwiększył się ruch na stronie akcji i ilość wyświetleń video promocyjnego.

Katarek

Katarek

Kilkuetapowa współpraca mająca na celu stworzenie strategii, wdrożenie jej wśród pracowników firmy, a także przeprowadzenie audytu weryfikującego jej skuteczność po określonym czasie. W efekcie marka przeszła proces rebrandingu, umacniając swoją pozycję na rynku i zwiększając gamę produktów.

Sami Swoi

Sami Swoi

Kampania mająca na celu wprowadzenie nowej usługi na rynek polski i angielski. Realizowana w zakresie promocji w mediach.

Enova

Enova

Kampania mająca na celu budowę wizerunku marki i jej ekspertów, a także rozbudowę sieci kontaktów biznesowych. Realizowana w zakresie komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych (Facebook, GoldenLine) w oparciu o stworzoną przez Agencję strategię komunikacyjną. W efekcie marka informowała o swoich usługach, nawiązując nowe relacje biznesowe wśród grup odbiorców.

Makaron wielicki

Makaron wielicki

Projekt mający na celu rebranding marki i wprowadzenie jej do społeczności internetowych. W ramach współpracy Agencja stworzyła projekt nowego opakowania, lifting logotypu, materiały reklamowe i stronę www. W ramach kampanii opracowana została strategia obecności marki w social media i prowadzone są działania komunikacyjne oraz reklamowe w mediach społecznościowych.

Incola

Incola

Kampania mająca na celu umocnienie pozycji marki i wprowadzenie nowych produktów na rynek. Realizowana w zakresie stworzenia strategii, komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych, współpracy z mediami i blogerami, a także prowadzenia badań konsumenckich. W efekcie marka zwiększyła swoją rozpoznawalność, a produkty stały się dostępne w nowych sieciach dystrybucyjnych.

Merci Chef !

Merci Chef !

Kampania mająca na celu wprowadzenie nowego produktu na rynek, uwzględniająca całościową opiekę promocyjno-strategiczną. Realizowana w zakresie stworzenia strategii, współpracy z mediami, promocji w programach kulinarnych i w środowiskach opiniotwórczych, organizacji konferencji prasowej, współpracy z ambasadorem marki oraz organizacji warsztatów kulinarnych, a także komunikacji w mediach społecznościowych. W efekcie marka zwiększyła swoją rozpoznawalność i zyskała nowych klientów.

Termy Szaflary

Termy Szaflary

Kilkuetapowa współpraca, mająca na celu stworzenie strategii komunikacji w mediach społecznościowych i jej implementację oraz reprezentowanie marki w kontaktach z mediami wraz z działaniami z zakresu PR eventowego. W efekcie zwiększyła się ilość osób odwiedzających obiekt, a także w znacznym stopniu wzrosła lojalna i zaangażowana społeczność na profilach w social media.

Hotel Kossak

Hotel Kossak

Kampania mająca na celu promocję miejsca, aby zwiększyć sprzedaż usług dla środowisk biznesowych. Realizowana w zakresie stworzenia strategii obecności w mediach społecznościowych i prowadzenia komunikacji za ich pośrednictwem, a także działań w zakresie media relations. W efekcie Hotel zwiększył swoją pozycję wśród dedykowanych grup.

Ministerstwo Środowiska

Ministerstwo Środowiska

Kampania informacyjna w ramach nagrodzonej akcji “Dom, który dla mnie oszczędza”, dotycząca budownictwa energooszczędnego i pasywnego, realizowana w zakresie media relations.W efekcie we wszystkich znaczących mediach tematycznych i szerokozasięgowych ukazały się materiały promujące akcję.

Witek Centrum Hotelowo-Konferencyjne

Witek Centrum Hotelowo-Konferencyjne

Kampania mająca na celu wzmocnienie wizerunku marki. Realizowana w zakresie media relations oraz audytu wizerunkowego strony internetowej.

Monopoly

Monopoly

Kampania mająca na celu wprowadzenie na rynek nowego produktu z serii Monopoly. Realizowana w zakresie organizacji eventu na krakowskim Rynku, a także działań z zakresu media relations, wraz z przeprowadzeniem konferencji prasowej. W efekcie informacja na temat produktu ukazała się we wszystkich kluczowych mediach, wprowadzając produkt z sukcesem na rynek.

Browar Lubicz

Browar Lubicz

Kampania mająca na celu otwarcie i promocję miejsca, a także budowę określonego wizerunku. Realizowana w zakresie opracowania strategii PR, komunikacji w mediach społecznościowych, współpracy w zakresie media relations, działań ATL oraz organizacji wydarzeń specjalnych, w tym konferencji prasowej związanej z otwarciem. W efekcie miejsce zyskało popularność wśród społeczności lokalnej oraz stabilną pozycję w pierwszym roku działalności.

Domodi

Domodi

Kampania mająca na celu wzrost rozpoznawalności serwisu i zwiększenie ilości odwiedzających osób. Realizowana w zakresie kontaktów z dziennikarzami, obecności w mediach, przeprowadzenia akcji konkursowych oraz organizacji i promocji eventów. W efekcie informacja na temat serwisu ukazała się w największych mediach szerokozasięgowych, zwiększając ruch na stronie.

The Secret Soap Store

The Secret Soap Store

Kampania mająca na celu budowę wizerunku nowej marki. Realizowana w zakresie stworzenia i wdrożenia strategii komunikacji, działań w zakresie media relations, prowadzenia oficjalnych profili marek na portalach społecznościowych, stworzenia i prowadzenia bloga firmowego oraz współpracy z blogerami. W efekcie marka zyskała rozpoznawalność na rynku kosmetycznym i stworzyła sieć sklepów firmowych.

CompuGroup Medical

CompuGroup Medical

Kampania mająca na celu zbudowanie eksperckiego wizerunku marki. Realizowana poprzez stworzenie i wdrożenie strategii komunikacji, reprezentowanie marki w mediach społecznościowych. W efekcie marka dociera do najbardziej wymagających segmentów klientów.

Ekoconsultant

Ekoconsultant

Kampania mająca na celu wzmocnienie wizerunku marki, opierająca się na wsparciu strategicznym. Realizowana w zakresie współpracy z mediami, opieki nad biurem prasowym oraz promocji w internecie z wykorzystaniem kanałów social media i społeczności eksperckich, a także narzędzi Google AdWords. W efekcie zwiększony został ruch na stronie i rozpoznawalność marki w środowiskach biznesowych.

Bolesławiec City Center

Bolesławiec City Center

Kampania mająca na celu zwiększenie ilości osób odwiedzających obiekt oraz promocję cyklicznych eventów. Realizowana w zakresie kontaktu z mediami, komunikacji w mediach społecznościowych oraz wykonania projektów materiałów graficznych i reklamowych. W efekcie galeria zyskała nowych klientów, osiągnęła wysoką frekwencję na organizowanych eventach, co wpłynęło w pozytywny sposób na wskaźniki sprzedażowe.

OZONE

OZONE

Kilkuetapowa współpraca obejmująca opracowanie strategii komunikacji marki w mediach społecznościowych, zaprojektowanie i stworzenie bloga, realizację filmu reklamowego oraz koordynację badań naukowych realizowanych wraz z Politechniką Krakowską. W ramach kampanii prowadzone są działania komunikacyjne i reklamowe w social media oraz reprezentowanie marki w kontaktach z mediami.

KMC- Services

KMC- Services

Projekt mający na celu stworzenie strategii komunikacji marki w oparciu o przeprowadzone badania grupy docelowej. W ramach kampanii Agencja stworzyła stronę www, jest odpowiedzialna za powstawanie kreacji graficznych, komunikację marki w social media oraz jej obecność w mediach.

najedź kursorem na logo
aby dowiedzieć się więcej

Jesteśmy tutaj, aby rozwinąć Twój biznes

Bądźmy w kontakcie

Harmonic
ul. Celna 9
30-507 Kraków

+48 884 999 664
biuro@agencjaharmonic.pl

Skontaktuj się z naszym ekspertem

Umów spotkanie


Umów spotkanie


X

Poznaj nas bliżej

facebook google linkedin pinterest