facebook

google

linkedin

pinterest

SearchInteractiveAdvertisingPR

Blog

It's raining money

NEWSLETTER – ZBUDUJ WIĘŹ Z KLIENTEM

@agencjaharmonic

Forma komunikacji z grupą docelową jaką jest newsletter zdobyła bardzo duże uznanie zarówno wśród firm, jak i prywatnych użytkowników Internetu. Kampanie prowadzone za jego pośrednictwem przynoszą mierzalne efekty, a call to action w postaci „zapisz się do naszego newslettera” nikogo już nie dziwi. Przekonaj się, czym dokładnie jest i jakie przynosi korzyści.

SŁÓW KILKA O NEWSLETTERZE

            Główne założenie kampanii prowadzonej przy użyciu newslettera skupia się na budowaniu i ciągłym podtrzymywaniu kontaktu z klientami, co prowadzi do zwiększenia sprzedaży. Niewątpliwą zaletą jest tutaj możliwość precyzyjnego określenia targetu. Wiesz do kogo wysyłasz wiadomość, przez co treść może być spersonalizowana pod kątem danej osoby. Twój klient chętniej zapozna się z taką wiadomością, ponieważ będzie miał poczucie, że została napisana specjalnie dla niego.

W JAKICH SYTUACJACH ZALECA SIĘ WYKORZYSTANIE NEWSLETTERA?

            Najczęściej do celów informacyjnych i promocyjno – sprzedażowych. Nie bez powodu na stronach internetowych bardzo często spotyka się zakładkę „zapisz się do naszego newslettera”. Jest to efektywne narzędzie służące do budowania wzajemnego zaufania, współpracy i stałej komunikacji z klientami, jego treść jest dowolna, w zależności od tego, o czym chcesz poinformować swoich odbiorców. Mogą to być nowości w branży, zmiany w ofercie przeplatane promocjami bądź ważnymi wydarzeniami związanymi z życiem firmy.

Chcesz żeby Twój newsletter wyróżniał się na tle konkurencji? Zastosuj się do naszych rad:

  • Stwórz spójną oprawę graficzną, stały szablon, w którym zmieniana będzie jedynie treść.
  • Twój newsletter powinien zawierać zachęcające treści, będące dodatkiem do Twojej strony internetowej. Może to być wartościowy content, ale także promocje, poradniki, e-booki, konkursy, etc. Ogółem – powinny to być treści dostosowane do charakteru Twojej strony, które będą dla klienta unikatowe. Dzięki temu będziesz mógł zbudować wizerunek przyjaznej firmy, która dba o swoich odbiorców.
  • Zaplanuj z jaką częstotliwością, będziesz wysyłać newsletter. Musisz znaleźć tutaj złoty środek, zbyt częste wysyłane wiadomości może sprawić, że użytkownicy wypiszą się z listy. Z drugiej strony wysyłanie e-maili za rzadko zmniejszy prawdopodobieństwo, że użytkownik otworzy nasz newsletter.

PO CO NAM NEWSLETTER?

To narzędzie pozwala zgromadzić bazę e-maili Twoich klientów, dzięki czemu będziesz mógł szybciej do nich dotrzeć i zbudować z nimi trwałą relację. Newsletter zwiększa sprzedaż nie tylko konkretnego produktu, ale całej oferty danej firmy. Jest to możliwe dzięki poczuciu lojalności ze strony klientów, którą zbudujesz poprzez cykliczny kontakt emailowy. Dzieląc się z nimi swoją wiedzą i wartościowym contentem sprawisz, że klient zaufa Twojej firmie.

Ta przystępna i szybka forma kontaktu z odbiorcami sprawia, że jest to bardzo popularne narzędzie marketingowe. Nie masz go jeszcze w swojej ofercie? Skontaktuj się z nami, zrobimy go za Ciebie.

 


0

Bądźmy w kontakcie


Formularz kontaktowy


X

Nasze kompetencje

Powiązane wpisy

  • Business partners analyze the business results

    Obecnie obserwujemy coraz większy problem z zatrzymaniem uwagi odbiorców na danym produkcie, ale co to właściwie oznacza? Ilość informacji, którą przyswajał człowiek w XVII wieku w przeciągu swojego całego życia, jest taka sama jaką otrzymujemy obecnie w ciągu jednego dnia [...]

    0
  • Businessman portrait

    Od kilku lat bardzo popularne jest posiadanie ambasadora marki. Coraz więcej firm i produktów kojarzonych jest ze sławnymi osobami, aktorami, piosenkarzami, dziennikarzami, sportowcami i youtuberami [...]

    0
  • Teamwork process.Young entrepreneur work with new startup project in office.Woman holding touch pad in hands,bearded man pointing to screen.Horizontal, blurred, flare

    Posiadanie konta na Instagramie staje się coraz bardziej popularne, zarówno wśród użytkowników prywatnych, jak również marek, które wykorzystują portal do komunikacji z potencjalnymi oraz obecnymi klientami [...]

    0

Pozostaw komentarz

Wymagane jest wypełnienie pól oznaczonych symbolem *.

*

Zaufali nam

  • KMC- Services
  • OZONE
  • Ekoconsultant
  • Bolesławiec City Center
  • The Secret Soap Store
  • CompuGroup Medical
  • Domodi
  • Browar Lubicz
  • Monopoly
  • Witek Centrum Hotelowo-Konferencyjne
  • Ministerstwo Środowiska
  • Hotel Kossak
  • Termy Szaflary
  • Merci Chef !
  • Incola
  • Makaron wielicki
  • Enova
  • Sami Swoi
  • Katarek
  • Nowy Styl
  • Isover
  • Castrol
  • Badura
  • Douglas

Jesteśmy tutaj, aby rozwinąć Twój biznes

Bądźmy w kontakcie

Harmonic
ul. Celna 9
30-507 Kraków

+48 884 999 664
biuro@agencjaharmonic.pl

Skontaktuj się z naszym ekspertem

Umów spotkanie


Umów spotkanie


X

Poznaj nas bliżej

facebook google linkedin pinterest