facebook

google

linkedin

pinterest

SearchInteractiveAdvertisingPR

Blog

zdjecie_personal-branding

Personal branding

@agencjaharmonic

Personal branding – czyli jak pokazać się światu.

Zastanawiałeś się kiedyś czy personal branding jest dla Ciebie? Sprawdź jak możesz wykreować własny wizerunek i co na tym zyskasz.

Personal Branding to budowanie własnej marki, poprzez zarządzanie swoim wizerunkiem. Jak każde działanie w obszarze public relations powinno być przemyślane i świadome. Zdawać się może, że personal branding zarezerwowany jest dla polityków, aktorów, sportowców i celebrytów. Nic bardziej mylnego. Każdy z nas ma własne motywacje, aby kreować swój wizerunek. Aktualnie ułatwiają to w znacznym stopniu narzędzia internetowe. Dostęp do nich jest na tyle powszechny, że praktycznie z dnia na dzień możemy zaistnieć w internecie.


Wystarczy założyć kanały w mediach społecznościowych, aktywnie na nich działać i w ten sposób budować swoją rozpoznawalność. Dziecinnie proste? Niestety nie do końca. Często ludzie podchodzą do tego bez planu, intuicyjnie, a tak naprawdę liczy się przemyślana strategia.

Po pierwsze, jeśli chcesz wiedzieć w jaki sposób komunikować się z grupą docelową musisz zbadać skąd czerpie ona informacje, za pośrednictwem jakich mediów się komunikuje, jakim językiem się posługuje i jakie ma zainteresowania, wtedy będziesz mógł dostosować formę przekazu.

Po drugie, stwórz przemyślaną strategię działania, aby Twój wizerunek był spójny bez względu na kanał komunikacji, którego używasz.

Po trzecie, pamiętaj, że działania prowadzone w obszarach public relations są procesami długofalowymi, więc najważniejsza jest konsekwencja.

Po czwarte, działania związane z kreowaniem własnego wizerunku możesz prowadzić sam lub powierzyć je specjalistom. Współpraca może być stała, agencja wtedy w Twoim imieniu prowadzić będzie komunikację i dbać o Twoją obecność w mediach. Możesz też zdecydować się na wsparcie tylko w początkowym okresie i powierzyć osobom doświadczonym opracowanie strategii i przeszkolenie Cię w zakresie kluczowych obszarów.

Po piąte, bądź sobą, postaw na prawdziwość. Znajdź coś, co Cię wyróżnia spośród konkurencji, coś co będzie Twoim znakiem rozpoznawczym i komunikuj o tym światu.
Kluczowe jest jednak nie w jaki sposób zbudujesz swoją markę, ale co dzięki temu osiągniesz:

  1. Wyższy kredyt zaufania w oczach Twojego klienta - nie będziesz musiał udowadniać, że znasz się na swojej dziedzinie.
  2. Łatwiej dobierzesz członków swojego zespołu - będąc marką osobistą wystarczy tylko informacja, że prowadzisz rekrutację do nowego projektu. Pewnie będziesz zaskoczony ilością osób chętnych do działania, ale ludzie chcą pracować i uczyć się od najlepszych.
  3. Szeroką sieć kontaktów biznesowych - rozpoznawalność sprawi, że więcej osób zainteresuje się Twoją działalnością i rozpocznie z Tobą współpracę.

0

Bądźmy w kontakcie


Formularz kontaktowy


X

Nasze kompetencje

Powiązane wpisy

  • Business partners analyze the business results

    Obecnie obserwujemy coraz większy problem z zatrzymaniem uwagi odbiorców na danym produkcie, ale co to właściwie oznacza? Ilość informacji, którą przyswajał człowiek w XVII wieku w przeciągu swojego całego życia, jest taka sama jaką otrzymujemy obecnie w ciągu jednego dnia [...]

    0
  • Businessman portrait

    Od kilku lat bardzo popularne jest posiadanie ambasadora marki. Coraz więcej firm i produktów kojarzonych jest ze sławnymi osobami, aktorami, piosenkarzami, dziennikarzami, sportowcami i youtuberami [...]

    0
  • Teamwork process.Young entrepreneur work with new startup project in office.Woman holding touch pad in hands,bearded man pointing to screen.Horizontal, blurred, flare

    Posiadanie konta na Instagramie staje się coraz bardziej popularne, zarówno wśród użytkowników prywatnych, jak również marek, które wykorzystują portal do komunikacji z potencjalnymi oraz obecnymi klientami [...]

    0

Pozostaw komentarz

Wymagane jest wypełnienie pól oznaczonych symbolem *.

*

Zaufali nam

  • KMC- Services
  • OZONE
  • Ekoconsultant
  • Bolesławiec City Center
  • The Secret Soap Store
  • CompuGroup Medical
  • Domodi
  • Browar Lubicz
  • Monopoly
  • Witek Centrum Hotelowo-Konferencyjne
  • Ministerstwo Środowiska
  • Hotel Kossak
  • Termy Szaflary
  • Merci Chef !
  • Incola
  • Makaron wielicki
  • Enova
  • Sami Swoi
  • Katarek
  • Nowy Styl
  • Isover
  • Castrol
  • Badura
  • Douglas

Jesteśmy tutaj, aby rozwinąć Twój biznes

Bądźmy w kontakcie

Harmonic
ul. Celna 9
30-507 Kraków

+48 884 999 664
biuro@agencjaharmonic.pl

Skontaktuj się z naszym ekspertem

Umów spotkanie


Umów spotkanie


X

Poznaj nas bliżej

facebook google linkedin pinterest