facebook

google

linkedin

pinterest

SearchInteractiveAdvertisingPR

Blog

Businessman sitting look his watch,work at office.

REAL TIME MARKETING - KTO PIERWSZY TEN LEPSZY!

@agencjaharmonic

Real Time Marketing to mocny trend w komunikacji marek. Jego popularność związana jest z ciągłym rozwojem i wzrostem popularności mediów społecznościowych. Sprawnie wykorzystany może wpłynąć na wizerunkowy sukces brandu. Czym jest i jak się nim sprawnie posługiwać?

Przede wszystkim rekonesans

Osoby zajmujące się marketingiem w czasie rzeczywistym reagują na aktualne wydarzenia, które mają znaczenie dla odbiorców. Jest to swego rodzaju umiejętność szybkiego dotarcia do wydarzeń, trafienie w odpowiedni kontekst i pobudzenie kreatywności w tworzeniu treści. Aby przekaz spotkał się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów, jego treść musi zawierać ważne wydarzenia oraz odpowiadać aktualnym potrzebom i nastrojom odbiorców. Mogą to być okoliczności nagłe, niezaplanowane bądź też te przewidziane, jak np. święta czy rozgrywki sportowe. Aby Real Time Marketing odniósł sukces, trzeba w odpowiednim momencie wykorzystać wydarzenie, tworząc odpowiedni komunikat, który spotka się z uznaniem klientów.

Wykorzystanie sytuacji przez Nissana

Dobrym przykładem RTM jest szybka reakcja Nissana na wiadomość o kolejnej ciąży księżnej Kate. Marka opublikowała na Twitterze post, informujący o premierze nowego modelu auta X-Trial, której towarzyszyła informacja, że nawet jak księżna Kate urodzi trojaczki, to auto będzie idealne dla tak dużej rodziny. Wpis stał się popularny ze względu na często używany wtedy hashtag #royalbaby.

Refleks i kreatywność ponad wszystko

Specjaliści od Real Time Marketingu muszą cechować się refleksem i umiejętnością wyselekcjonowania atrakcyjnych dla odbiorców wydarzeń. Treść komunikatu powinna wyróżniać się na tle konkurencji, przedstawiać świeże i oryginalne spojrzenie na dane wydarzenie. Nie wystarczy opublikować post z tulipanami w Dzień Kobiet, święto powinniśmy ugryźć w taki sposób, aby wyróżniło się na tle tysięcy podobnych. Musimy zaproponować coś nowego, wykazać się refleksem i autentycznością w promowaniu naszego brandu. Bardzo ważne jest tutaj dopasowanie komunikatu do charakteru danej marki, całość musi być spójna i zrozumiała dla klientów.

Real Time Marketing, czyli zapamiętaj mnie

Dobrze przeprowadzona kampania, nawiązująca do bieżących wydarzeń nie tylko wpływa na zainteresowanie ze strony odbiorców i budowanie zasięgów, ale przede wszystkim wzmacnia wizerunek marki. Dzięki takiej formie przekazu zmniejsza się też dystans pomiędzy firmą i odbiorcą, przez co klienci mają większe zaufanie do reklamowanego produktu, a cała kampania odbywa się przy stosunkowo niewielkich kosztach.

Jeśli chciałbyś postawić na oryginalne treści nawiązujące do aktualnych wydarzeń, skontaktuj się z naszym specjalistą, bardzo chętnie w tym pomożemy.


0

Bądźmy w kontakcie


Formularz kontaktowy


X

Nasze kompetencje

Powiązane wpisy

  • Young businesspeople discuss the new project at office

    Obecnie Facebook coraz bardziej ogranicza  zasięgi i dotarcie do klienta za pośrednictwem tego serwisu jest utrudnione. Jednak to LinkedIn jest najbardziej biznesowym portalem [...]

    0
  • Searching for new solution

    Strona internetowa, która nosi nazwę landing page, to nic innego jak witryna na którą kierujemy użytkownika w prowadzonej kampanii. Celem tej strony jest zachęcenie osoby, która tam trafi, do wykonania oczekiwanego przez nas działania, tj [...]

    0
  • Business people discussing a strategy and working together in office

    Zauważasz wyraźny wzrost liczby fanów na swoim profilu, ale nie przekłada się to na zasięgi? Rozwijasz profil, tworzysz angażujące treści, a mimo to docierają do coraz mniejszego odsetka Twoich fanów? To nic dziwnego!

    0

Pozostaw komentarz

Wymagane jest wypełnienie pól oznaczonych symbolem *.

*

Zaufali nam

  • KMC- Services
  • OZONE
  • Ekoconsultant
  • Bolesławiec City Center
  • The Secret Soap Store
  • CompuGroup Medical
  • Domodi
  • Browar Lubicz
  • Monopoly
  • Witek Centrum Hotelowo-Konferencyjne
  • Ministerstwo Środowiska
  • Hotel Kossak
  • Termy Szaflary
  • Merci Chef !
  • Incola
  • Makaron wielicki
  • Enova
  • Sami Swoi
  • Katarek
  • Nowy Styl
  • Isover
  • Castrol
  • Badura
  • Douglas

Jesteśmy tutaj, aby rozwinąć Twój biznes

Bądźmy w kontakcie

Harmonic
ul. Celna 9
30-507 Kraków

+48 884 999 664
biuro@agencjaharmonic.pl

Skontaktuj się z naszym ekspertem

Umów spotkanie


Umów spotkanie


X

Poznaj nas bliżej

facebook google linkedin pinterest