facebook

google

linkedin

pinterest

SearchInteractiveAdvertisingPR

Blog

Businessman sitting look his watch,work at office.

REAL TIME MARKETING - KTO PIERWSZY TEN LEPSZY!

@agencjaharmonic

Real Time Marketing to mocny trend w komunikacji marek. Jego popularność związana jest z ciągłym rozwojem i wzrostem popularności mediów społecznościowych. Sprawnie wykorzystany może wpłynąć na wizerunkowy sukces brandu. Czym jest i jak się nim sprawnie posługiwać?

Przede wszystkim rekonesans

Osoby zajmujące się marketingiem w czasie rzeczywistym reagują na aktualne wydarzenia, które mają znaczenie dla odbiorców. Jest to swego rodzaju umiejętność szybkiego dotarcia do wydarzeń, trafienie w odpowiedni kontekst i pobudzenie kreatywności w tworzeniu treści. Aby przekaz spotkał się z dużym zainteresowaniem ze strony klientów, jego treść musi zawierać ważne wydarzenia oraz odpowiadać aktualnym potrzebom i nastrojom odbiorców. Mogą to być okoliczności nagłe, niezaplanowane bądź też te przewidziane, jak np. święta czy rozgrywki sportowe. Aby Real Time Marketing odniósł sukces, trzeba w odpowiednim momencie wykorzystać wydarzenie, tworząc odpowiedni komunikat, który spotka się z uznaniem klientów.

Wykorzystanie sytuacji przez Nissana

Dobrym przykładem RTM jest szybka reakcja Nissana na wiadomość o kolejnej ciąży księżnej Kate. Marka opublikowała na Twitterze post, informujący o premierze nowego modelu auta X-Trial, której towarzyszyła informacja, że nawet jak księżna Kate urodzi trojaczki, to auto będzie idealne dla tak dużej rodziny. Wpis stał się popularny ze względu na często używany wtedy hashtag #royalbaby.

Refleks i kreatywność ponad wszystko

Specjaliści od Real Time Marketingu muszą cechować się refleksem i umiejętnością wyselekcjonowania atrakcyjnych dla odbiorców wydarzeń. Treść komunikatu powinna wyróżniać się na tle konkurencji, przedstawiać świeże i oryginalne spojrzenie na dane wydarzenie. Nie wystarczy opublikować post z tulipanami w Dzień Kobiet, święto powinniśmy ugryźć w taki sposób, aby wyróżniło się na tle tysięcy podobnych. Musimy zaproponować coś nowego, wykazać się refleksem i autentycznością w promowaniu naszego brandu. Bardzo ważne jest tutaj dopasowanie komunikatu do charakteru danej marki, całość musi być spójna i zrozumiała dla klientów.

Real Time Marketing, czyli zapamiętaj mnie

Dobrze przeprowadzona kampania, nawiązująca do bieżących wydarzeń nie tylko wpływa na zainteresowanie ze strony odbiorców i budowanie zasięgów, ale przede wszystkim wzmacnia wizerunek marki. Dzięki takiej formie przekazu zmniejsza się też dystans pomiędzy firmą i odbiorcą, przez co klienci mają większe zaufanie do reklamowanego produktu, a cała kampania odbywa się przy stosunkowo niewielkich kosztach.

Jeśli chciałbyś postawić na oryginalne treści nawiązujące do aktualnych wydarzeń, skontaktuj się z naszym specjalistą, bardzo chętnie w tym pomożemy.


0

Bądźmy w kontakcie


Formularz kontaktowy


X

Nasze kompetencje

Powiązane wpisy

  • Young businesspeople discuss the new project at office

    Obecnie Facebook coraz bardziej ogranicza  zasięgi i dotarcie do klienta za pośrednictwem tego serwisu jest utrudnione. Jednak to LinkedIn jest najbardziej biznesowym portalem [...]

    0
  • Searching for new solution

    Strona internetowa, która nosi nazwę landing page, to nic innego jak witryna na którą kierujemy użytkownika w prowadzonej kampanii. Celem tej strony jest zachęcenie osoby, która tam trafi, do wykonania oczekiwanego przez nas działania, tj [...]

    0
  • Business people discussing a strategy and working together in office

    Zauważasz wyraźny wzrost liczby fanów na swoim profilu, ale nie przekłada się to na zasięgi? Rozwijasz profil, tworzysz angażujące treści, a mimo to docierają do coraz mniejszego odsetka Twoich fanów? To nic dziwnego!

    0

Pozostaw komentarz

Wymagane jest wypełnienie pól oznaczonych symbolem *.

*

Zaufali nam

  • KMC- Services
  • OZONE
  • Ekoconsultant
  • Bolesławiec City Center
  • The Secret Soap Store
  • CompuGroup Medical
  • Domodi
  • Browar Lubicz
  • Monopoly
  • Witek Centrum Hotelowo-Konferencyjne
  • Ministerstwo Środowiska
  • Hotel Kossak
  • Termy Szaflary
  • Merci Chef !
  • Incola
  • Makaron wielicki
  • Enova
  • Sami Swoi
  • Katarek
  • Nowy Styl
  • Isover
  • Castrol
  • Badura
  • Douglas

Jesteśmy tutaj, aby rozwinąć Twój biznes

Bądźmy w kontakcie

Harmonic
ul. T. Szafrana 5B/77
30-363 Kraków

+48 797 578 844
biuro@agencjaharmonic.pl

Skontaktuj się z naszym ekspertem

Umów spotkanie


Umów spotkanie


X

Administratorem Twoich Danych Osobowych jest firma Marta Hycnar HarmoniquePR z siedzibą w Szerzynach, 307, 38-246 Szerzyny.
Przetwarzam Twoje Dane Osobowe w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie zadane przez Ciebie w formularzu kontaktowym. Podstawą prawną przetwarzania jest mój prawnie uzasadniony interes jako Administratora Twoich danych w postaci prowadzenia komunikacji z użytkownikami Serwisu – art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Dane będą przechowywane przez okres 6 miesięcy od dnia ostatniej korespondencji.
Jako osobie, do której należą Dane, przysługuje Ci prawo żądania dostępu do Danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania, prawo przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, by móc odpowiedzieć na Twoje zapytanie.

Poznaj nas bliżej

facebook google linkedin pinterest