Klienci - Agencja Harmonic

facebook

google

linkedin

pinterest

SearchInteractiveAdvertisingPR

Klienci


Douglas

Douglas

Kampania mająca na celu promocję wydarzeń organizowanych w kilkudziesięciu miastach w całej Polsce. Realizowana w zakresie współpracy z mediami i blogerkami, w efekcie których publikacje na temat eventów ukazały się w prasie kobiecej, regionalnej, a także w największych portalach i serwisach internetowych, gwarantując wysoką frekwencję.

Badura

Badura

Kampania mająca na celu promocję nowych kolekcji marki, poprzez zwiększenie ilości publikacji na ich temat w mediach internetowych. Realizowana w zakresie współpracy z mediami kobiecymi i lifestylowymi, w efekcie których ukazują się cyklicznie materiały promujące markę i jej produkty.

Castrol

Castrol

Kampania miała na celu promocję akcji viralowej z udziałem Jerzego Dudka. Realizowana w zakresie narzędzi PR-owych i marketingowych, w szczególności wykorzystując: media społecznościowe, narzędzia Google Adwords i WOMM. W efekcie kampania miała szeroki odbiór wśród przedstawicieli grupy docelowej i była szeroko komentowana w mediach.

Isover

Isover

Ogólnopolska kampania społeczna mająca na celu budowę wizerunku marki w kontekście problemu społecznego, jakim jest otaczający nas hałas. W ramach realizacji, Agencja stworzyła: logotyp, materiały reklamowe (plakaty, banery), stronę www, aplikację mobilną i strategię promocji. W trakcie kampanii odpowiedzialna była za koordynację działań, kontakt z mediami, realizację kampanii zasięgowej kierującej ruch na stronę, promocję video i zachęcanie do pobierania aplikacji.

Nowy Styl

Nowy Styl

Kampania mająca na celu wsparcie akcji promocyjnej: “Boli? Zmień krzesło”. Realizowana w zakresie stworzenia strategii promocyjnej, prowadzenia kampanii za pośrednictwem narzędzi Google Adwords i Video Ads. W efekcie zwiększył się ruch na stronie akcji i ilość wyświetleń video promocyjnego.

Katarek

Katarek

Kilkuetapowa współpraca mająca na celu stworzenie strategii, wdrożenie jej wśród pracowników firmy, a także przeprowadzenie audytu weryfikującego jej skuteczność po określonym czasie. W efekcie marka przeszła proces rebrandingu, umacniając swoją pozycję na rynku i zwiększając gamę produktów.

Sami Swoi

Sami Swoi

Kampania mająca na celu wprowadzenie nowej usługi na rynek polski i angielski. Realizowana w zakresie promocji w mediach.

Enova

Enova

Kampania mająca na celu budowę wizerunku marki i jej ekspertów, a także rozbudowę sieci kontaktów biznesowych. Realizowana w zakresie komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych (Facebook, GoldenLine) w oparciu o stworzoną przez Agencję strategię komunikacyjną. W efekcie marka informowała o swoich usługach, nawiązując nowe relacje biznesowe wśród grup odbiorców.

Makaron wielicki

Makaron wielicki

Projekt mający na celu rebranding marki i wprowadzenie jej do społeczności internetowych. W ramach współpracy Agencja stworzyła projekt nowego opakowania, lifting logotypu, materiały reklamowe i stronę www. W ramach kampanii opracowana została strategia obecności marki w social media i prowadzone są działania komunikacyjne oraz reklamowe w mediach społecznościowych.

Incola

Incola

Kampania mająca na celu umocnienie pozycji marki i wprowadzenie nowych produktów na rynek. Realizowana w zakresie stworzenia strategii, komunikacji za pośrednictwem mediów społecznościowych, współpracy z mediami i blogerami, a także prowadzenia badań konsumenckich. W efekcie marka zwiększyła swoją rozpoznawalność, a produkty stały się dostępne w nowych sieciach dystrybucyjnych.

Merci Chef !

Merci Chef !

Kampania mająca na celu wprowadzenie nowego produktu na rynek, uwzględniająca całościową opiekę promocyjno-strategiczną. Realizowana w zakresie stworzenia strategii, współpracy z mediami, promocji w programach kulinarnych i w środowiskach opiniotwórczych, organizacji konferencji prasowej, współpracy z ambasadorem marki oraz organizacji warsztatów kulinarnych, a także komunikacji w mediach społecznościowych. W efekcie marka zwiększyła swoją rozpoznawalność i zyskała nowych klientów.

Termy Szaflary

Termy Szaflary

Kilkuetapowa współpraca, mająca na celu stworzenie strategii komunikacji w mediach społecznościowych i jej implementację oraz reprezentowanie marki w kontaktach z mediami wraz z działaniami z zakresu PR eventowego. W efekcie zwiększyła się ilość osób odwiedzających obiekt, a także w znacznym stopniu wzrosła lojalna i zaangażowana społeczność na profilach w social media.

Hotel Kossak

Hotel Kossak

Kampania mająca na celu promocję miejsca, aby zwiększyć sprzedaż usług dla środowisk biznesowych. Realizowana w zakresie stworzenia strategii obecności w mediach społecznościowych i prowadzenia komunikacji za ich pośrednictwem, a także działań w zakresie media relations. W efekcie Hotel zwiększył swoją pozycję wśród dedykowanych grup.

Ministerstwo Środowiska

Ministerstwo Środowiska

Kampania informacyjna w ramach nagrodzonej akcji “Dom, który dla mnie oszczędza”, dotycząca budownictwa energooszczędnego i pasywnego, realizowana w zakresie media relations.W efekcie we wszystkich znaczących mediach tematycznych i szerokozasięgowych ukazały się materiały promujące akcję.

Witek Centrum Hotelowo-Konferencyjne

Witek Centrum Hotelowo-Konferencyjne

Kampania mająca na celu wzmocnienie wizerunku marki. Realizowana w zakresie media relations oraz audytu wizerunkowego strony internetowej.

Monopoly

Monopoly

Kampania mająca na celu wprowadzenie na rynek nowego produktu z serii Monopoly. Realizowana w zakresie organizacji eventu na krakowskim Rynku, a także działań z zakresu media relations, wraz z przeprowadzeniem konferencji prasowej. W efekcie informacja na temat produktu ukazała się we wszystkich kluczowych mediach, wprowadzając produkt z sukcesem na rynek.

Browar Lubicz

Browar Lubicz

Kampania mająca na celu otwarcie i promocję miejsca, a także budowę określonego wizerunku. Realizowana w zakresie opracowania strategii PR, komunikacji w mediach społecznościowych, współpracy w zakresie media relations, działań ATL oraz organizacji wydarzeń specjalnych, w tym konferencji prasowej związanej z otwarciem. W efekcie miejsce zyskało popularność wśród społeczności lokalnej oraz stabilną pozycję w pierwszym roku działalności.

Domodi

Domodi

Kampania mająca na celu wzrost rozpoznawalności serwisu i zwiększenie ilości odwiedzających osób. Realizowana w zakresie kontaktów z dziennikarzami, obecności w mediach, przeprowadzenia akcji konkursowych oraz organizacji i promocji eventów. W efekcie informacja na temat serwisu ukazała się w największych mediach szerokozasięgowych, zwiększając ruch na stronie.

The Secret Soap Store

The Secret Soap Store

Kampania mająca na celu budowę wizerunku nowej marki. Realizowana w zakresie stworzenia i wdrożenia strategii komunikacji, działań w zakresie media relations, prowadzenia oficjalnych profili marek na portalach społecznościowych, stworzenia i prowadzenia bloga firmowego oraz współpracy z blogerami. W efekcie marka zyskała rozpoznawalność na rynku kosmetycznym i stworzyła sieć sklepów firmowych.

CompuGroup Medical

CompuGroup Medical

Kampania mająca na celu zbudowanie eksperckiego wizerunku marki. Realizowana poprzez stworzenie i wdrożenie strategii komunikacji, reprezentowanie marki w mediach społecznościowych. W efekcie marka dociera do najbardziej wymagających segmentów klientów.

Ekoconsultant

Ekoconsultant

Kampania mająca na celu wzmocnienie wizerunku marki, opierająca się na wsparciu strategicznym. Realizowana w zakresie współpracy z mediami, opieki nad biurem prasowym oraz promocji w internecie z wykorzystaniem kanałów social media i społeczności eksperckich, a także narzędzi Google AdWords. W efekcie zwiększony został ruch na stronie i rozpoznawalność marki w środowiskach biznesowych.

Bolesławiec City Center

Bolesławiec City Center

Kampania mająca na celu zwiększenie ilości osób odwiedzających obiekt oraz promocję cyklicznych eventów. Realizowana w zakresie kontaktu z mediami, komunikacji w mediach społecznościowych oraz wykonania projektów materiałów graficznych i reklamowych. W efekcie galeria zyskała nowych klientów, osiągnęła wysoką frekwencję na organizowanych eventach, co wpłynęło w pozytywny sposób na wskaźniki sprzedażowe.

OZONE

OZONE

Kilkuetapowa współpraca obejmująca opracowanie strategii komunikacji marki w mediach społecznościowych, zaprojektowanie i stworzenie bloga, realizację filmu reklamowego oraz koordynację badań naukowych realizowanych wraz z Politechniką Krakowską. W ramach kampanii prowadzone są działania komunikacyjne i reklamowe w social media oraz reprezentowanie marki w kontaktach z mediami.

KMC- Services

KMC- Services

Projekt mający na celu stworzenie strategii komunikacji marki w oparciu o przeprowadzone badania grupy docelowej. W ramach kampanii Agencja stworzyła stronę www, jest odpowiedzialna za powstawanie kreacji graficznych, komunikację marki w social media oraz jej obecność w mediach.

najedź kursorem na logo
aby dowiedzieć się więcej

Jesteśmy tutaj, aby rozwinąć Twój biznes

Bądźmy w kontakcie

Harmonic
ul. T. Szafrana 5B/77
30-363 Kraków

+48 797 578 844
biuro@agencjaharmonic.pl

Skontaktuj się z naszym ekspertem

Umów spotkanie


Umów spotkanie


X

Administratorem Twoich Danych Osobowych jest firma Marta Hycnar HarmoniquePR z siedzibą w Szerzynach, 307, 38-246 Szerzyny.
Przetwarzam Twoje Dane Osobowe w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie zadane przez Ciebie w formularzu kontaktowym. Podstawą prawną przetwarzania jest mój prawnie uzasadniony interes jako Administratora Twoich danych w postaci prowadzenia komunikacji z użytkownikami Serwisu – art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Dane będą przechowywane przez okres 6 miesięcy od dnia ostatniej korespondencji.
Jako osobie, do której należą Dane, przysługuje Ci prawo żądania dostępu do Danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania, prawo przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, by móc odpowiedzieć na Twoje zapytanie.

Poznaj nas bliżej

facebook google linkedin pinterest