PROFIL FIRMOWY NA LINKEDINIE- NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ? - Agencja Harmonic

facebook

google

linkedin

pinterest

SearchInteractiveAdvertisingPR

Blog

Young businesspeople discuss the new project at office

PROFIL FIRMOWY NA LINKEDINIE- NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ?

@agencjaharmonic

Obecnie Facebook coraz bardziej ogranicza  zasięgi i dotarcie do klienta za pośrednictwem tego serwisu jest utrudnione. Jednak to LinkedIn jest najbardziej biznesowym portalem. Dla Twojego potencjalnego klienta obecność firmy, z którą będzie współpracował, na LinkedInie to już konieczność. Warto zastanowić się czy Twój profil wygląda tak jak powinien, a jeśli Twoja firma jeszcze nie posiada stworzonej strony firmowej, to chyba najwyższa pora to zmienić.


Profile firmowe skupiają wokół siebie własnych pracowników, klientów i partnerów danej firmy, wśród których mogą być przyszli pracownicy, ale przede wszystkim potencjalni klienci. Mówi się, że LinkedIn to miejsce profesjonalistów stworzone dla specjalistów, którzy szukają konkretnych informacji i chcą się dowiedzieć czegoś o firmie.

Pierwsze wrażenie robi się tylko raz!

Jeżeli chcesz zostać zauważony, przygotuj profil firmowy tak, aby wyróżniał się na tle innych. Niech opis Twojej firmy będzie konkretny, ale unikalny. Nie zapomnij umieścić linku do strony www, profil ma być tylko zajawką Twojej firmy, to na stronie mają się znaleźć wszystkie informacje. Dlatego opis powinien zachęcić do odwiedzenia Twojej strony.

Oprawa graficzna to podstawa!

Zdjęciem profilowym powinno być logo Twojej firmy, a jako zdjęcie w tle powinieneś ustawić grafikę, która najlepiej oddaje zakres działalności czy specyfikę Twojej firmy.

Połączenie z innymi kanałami.

Jeżeli Twoja firma jest obecna w innych kanałach SM, warto umieścić linki do nich na profilu. LinkedIn ma zainteresować Twoją firmą i zachęcić do zapoznania się z nią, dlatego inne kanały będą do tego odpowiednie.

Komunikacja.

Sposób komunikacji na LinkedInie różni się od tego prowadzonego na Facebooku. LinkedIn jest portalem biznesowym, co oznacza, że Twoimi odbiorcami w większości będą specjaliści i potencjalni partnerzy biznesowi. Posty muszą być merytoryczne i profesjonalne, ale jednocześnie interesujące. Warto informować o ciekawostkach z branży, ofertach pracy czy ważnych wydarzeniach w firmie.

Zaangażuj swój zespół.

Twoi pracownicy również mogą przyczynić się do prowadzenia profilu i budowaniu  wizerunku Twojej firmy. Po pierwsze wszyscy powinniście dodać firmę do pola pracodawcy w swoim profilu. Dodatkowo możecie udostępniać treści publikowane przez stronę firmową na Waszym profilu osobowym. W ten sposób Twoja firma może dotrzeć do nowych klientów.

Warto również zainteresować się innymi udogodnieniami, jakie udostępnia serwis. Słyszeliście o możliwości publikowania artykułów i budowania dzięki temu wizerunku eksperta? A może dla Twojej firmy odpowiednia będzie aktywność w grupach tematycznych?

Chętnie pomożemy w zbudowaniu i rozwoju profilu Twojej firmy.


0

Bądźmy w kontakcie


Formularz kontaktowy


X

Nasze kompetencje

Powiązane wpisy

  • Young businesspeople discuss the new project at office

    Obecnie Facebook coraz bardziej ogranicza  zasięgi i dotarcie do klienta za pośrednictwem tego serwisu jest utrudnione. Jednak to LinkedIn jest najbardziej biznesowym portalem [...]

    0
  • Searching for new solution

    Strona internetowa, która nosi nazwę landing page, to nic innego jak witryna na którą kierujemy użytkownika w prowadzonej kampanii. Celem tej strony jest zachęcenie osoby, która tam trafi, do wykonania oczekiwanego przez nas działania, tj [...]

    0
  • Business people discussing a strategy and working together in office

    Zauważasz wyraźny wzrost liczby fanów na swoim profilu, ale nie przekłada się to na zasięgi? Rozwijasz profil, tworzysz angażujące treści, a mimo to docierają do coraz mniejszego odsetka Twoich fanów? To nic dziwnego!

    0

Pozostaw komentarz

Wymagane jest wypełnienie pól oznaczonych symbolem *.

*

Zaufali nam

  • KMC- Services
  • OZONE
  • Ekoconsultant
  • Bolesławiec City Center
  • The Secret Soap Store
  • CompuGroup Medical
  • Domodi
  • Browar Lubicz
  • Monopoly
  • Witek Centrum Hotelowo-Konferencyjne
  • Ministerstwo Środowiska
  • Hotel Kossak
  • Termy Szaflary
  • Merci Chef !
  • Incola
  • Makaron wielicki
  • Enova
  • Sami Swoi
  • Katarek
  • Nowy Styl
  • Isover
  • Castrol
  • Badura
  • Douglas

Jesteśmy tutaj, aby rozwinąć Twój biznes

Bądźmy w kontakcie

Harmonic
ul. T. Szafrana 5B/77
30-363 Kraków

+48 797 578 844
biuro@agencjaharmonic.pl

Skontaktuj się z naszym ekspertem

Umów spotkanie


Umów spotkanie


X

Administratorem Twoich Danych Osobowych jest firma Marta Hycnar HarmoniquePR z siedzibą w Szerzynach, 307, 38-246 Szerzyny.
Przetwarzam Twoje Dane Osobowe w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie zadane przez Ciebie w formularzu kontaktowym. Podstawą prawną przetwarzania jest mój prawnie uzasadniony interes jako Administratora Twoich danych w postaci prowadzenia komunikacji z użytkownikami Serwisu – art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Dane będą przechowywane przez okres 6 miesięcy od dnia ostatniej korespondencji.
Jako osobie, do której należą Dane, przysługuje Ci prawo żądania dostępu do Danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania, prawo przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, by móc odpowiedzieć na Twoje zapytanie.

Poznaj nas bliżej

facebook google linkedin pinterest