PROFIL FIRMOWY NA LINKEDINIE- NA CO ZWRÓCIĆ UWAGĘ?
Obecnie Facebook coraz bardziej ogranicza zasięgi i dotarcie do klienta za pośrednictwem tego serwisu jest utrudnione. Jednak to LinkedIn jest najbardziej biznesowym portalem. Dla Twojego potencjalnego klienta obecność firmy, z którą będzie współpracował, na LinkedInie to już konieczność. Warto zastanowić się czy Twój profil wygląda tak jak powinien, a jeśli Twoja firma jeszcze nie posiada stworzonej strony firmowej, to chyba najwyższa pora to zmienić.
Profile firmowe skupiają wokół siebie własnych pracowników, klientów i partnerów danej firmy, wśród których mogą być przyszli pracownicy, ale przede wszystkim potencjalni klienci. Mówi się, że LinkedIn to miejsce profesjonalistów stworzone dla specjalistów, którzy szukają konkretnych informacji i chcą się dowiedzieć czegoś o firmie.
Pierwsze wrażenie robi się tylko raz!
Jeżeli chcesz zostać zauważony, przygotuj profil firmowy tak, aby wyróżniał się na tle innych. Niech opis Twojej firmy będzie konkretny, ale unikalny. Nie zapomnij umieścić linku do strony www, profil ma być tylko zajawką Twojej firmy, to na stronie mają się znaleźć wszystkie informacje. Dlatego opis powinien zachęcić do odwiedzenia Twojej strony.
Oprawa graficzna to podstawa!
Zdjęciem profilowym powinno być logo Twojej firmy, a jako zdjęcie w tle powinieneś ustawić grafikę, która najlepiej oddaje zakres działalności czy specyfikę Twojej firmy.
Połączenie z innymi kanałami.
Jeżeli Twoja firma jest obecna w innych kanałach SM, warto umieścić linki do nich na profilu. LinkedIn ma zainteresować Twoją firmą i zachęcić do zapoznania się z nią, dlatego inne kanały będą do tego odpowiednie.
Komunikacja.
Sposób komunikacji na LinkedInie różni się od tego prowadzonego na Facebooku. LinkedIn jest portalem biznesowym, co oznacza, że Twoimi odbiorcami w większości będą specjaliści i potencjalni partnerzy biznesowi. Posty muszą być merytoryczne i profesjonalne, ale jednocześnie interesujące. Warto informować o ciekawostkach z branży, ofertach pracy czy ważnych wydarzeniach w firmie.
Zaangażuj swój zespół.
Twoi pracownicy również mogą przyczynić się do prowadzenia profilu i budowaniu wizerunku Twojej firmy. Po pierwsze wszyscy powinniście dodać firmę do pola pracodawcy w swoim profilu. Dodatkowo możecie udostępniać treści publikowane przez stronę firmową na Waszym profilu osobowym. W ten sposób Twoja firma może dotrzeć do nowych klientów.
Warto również zainteresować się innymi udogodnieniami, jakie udostępnia serwis. Słyszeliście o możliwości publikowania artykułów i budowania dzięki temu wizerunku eksperta? A może dla Twojej firmy odpowiednia będzie aktywność w grupach tematycznych?
Chętnie pomożemy w zbudowaniu i rozwoju profilu Twojej firmy.
0
Pozostaw komentarz