facebook

google

linkedin

pinterest

SearchInteractiveAdvertisingPR

Blog

Businesspeople at a Business Meeting

CZY LINKEDIN MOŻE SPRZEDAWAĆ?

@agencjaharmonic

Liczba użytkowników portalu LinkedIn na świecie przekroczyła 500 mln. W Polsce notuje się 2,8 mln aktywnych użytkowników miesięcznie. Oznacza to, że LinkedIn to najszybciej rozwijający się portal biznesowy. Najwyższy czas na rozpoczęcie działań w tym serwisie i uwzględnienie go w strategii obecności Twojej marki w internecie.

LinkedIn jest drugim, zaraz po Facebooku, najszybciej rozwijającym się serwisem w grupie 18+, daje możliwość dotarcia do ponad 2 mln specjalistów w naszym kraju i wykreowania wizerunku eksperta. Jakie są jeszcze korzyści z prowadzenia profilu firmowego w tym serwisie?

Promocja firmy i usług
Wykorzystywanie serwisu znacznie pomaga w promocji firmy, produktu czy usługi. Serwisy społecznościowe służą głównie do rozrywki, jednak marki czerpią z nich dodatkowe profity. Wykorzystują je w swojej komunikacji, aby nawiązywać kontakty z klientami, podtrzymywać relacje, budować renomę i wiarygodność oraz promować swoją markę. Warto zauważyć, że nie tylko Facebook pozwala trafić do określonej grupy odbiorców. LinkedIn jest stworzony dla biznesu i pozwala na łatwe odnalezienie Twojej firmy w sieci.

Silna optymalizacja pod kątem wyszukiwarek
LinkedIn jest silnie zoptymalizowany pod kątem wyszukiwarek internetowych, w związku z tym za każdym razem, kiedy nazwa firmy lub Twoje nazwisko zostanie wpisane w wyszukiwarkę, profil w serwisie będzie jednym z pierwszych rekordów, które ukażą się w wynikach. Dlatego posiadanie profesjonalnego wizerunku w serwisie LinkedIn to podstawa.

Informacje, które pomagają klientom
Publikowanie przydatnych informacji oraz artykułów potrzebnych grupie docelowej sprawia, że profil osobowy, jak i firmowy stają się kanałami komunikacji z klientami. Każde polecenie spowoduje, że grono osób, które zobaczy opublikowaną przez Ciebie, wartościową informację będzie się powiększać, co oznacza, że zwiększa się ilość przedstawicieli grupy docelowej, do których docierasz. Darmowe oferowanie przydatnej treści powoduje, że coraz więcej ludzi poznaje Cię i zaczyna interesować się Twoją firmą.

Darmowa wiedza
Ta sama zasada działa w drugą stronę. Inni mogą uczyć się od Ciebie, ale ty możesz dowiedzieć się czegoś od innych. Masz szansę czytać rozwojowe artykuły, poznać dziedzinę, która od dawna Cię interesuje albo dowiedzieć się czegoś o optymalizacji podatków. Wystarczą chęci!

Łatwo znaleźć innych
Dużą zaletą portalu jest budowanie sieci kontaktów.
Linkedin umożliwia znalezienie pracownika, kontrahenta oraz potencjalnego klienta. Wystarczy wyszukać odpowiedni kontakt, wysłać zaproszenie i napisać darmową wiadomość. Twoje szanse na nawiązanie wartościowej relacji powiększają się. W serwisie można także dowiedzieć się więcej o osobach, z którymi masz kontakty zawodowe. Pozwala to na lepsze przygotowanie się do spotkania biznesowego czy negocjacji, dzięki czemu sprawisz lepsze wrażenie.

Jeszcze się zastanawiasz?
Linkedin to ponad 3,5 mln stron firmowych ze 150 branż na świecie i ponad 2 mln specjalistów w Polsce, do których możesz skierować reklamę i ofertę Twojej firmy.
Stworzymy dla Ciebie wizerunek eksperta w Twojej branży, tylko do nas zadzwoń.


0

Bądźmy w kontakcie


Formularz kontaktowy


X

Nasze kompetencje

Powiązane wpisy

  • an attractive man in a t-shirt with a smartphone in his hands sitting at his Desk thinking and looking up. Isolated Studio portrait

                  Podczas gdy głowy większości marketerów z branży medycznej zajęte są dostosowaniem działań reklamowych do nowych regulacji prawnych, my postanowiliśmy zbadać samo serce marketingu - konsumenta oraz jego nawyki, które w ostatnich [...]

    0
  • squad-3370836_1920

                Dzisiejszą rzeczywistość nie określamy już mianem: kryzys goni kryzys. Nasza nowa normalność to nakładające się na siebie kryzysy: pandemia, wojna, inflacja [...]

    0
  • Young businesspeople discuss the new project at office

    Obecnie Facebook coraz bardziej ogranicza  zasięgi i dotarcie do klienta za pośrednictwem tego serwisu jest utrudnione. Jednak to LinkedIn jest najbardziej biznesowym portalem [...]

    0

Pozostaw komentarz

Wymagane jest wypełnienie pól oznaczonych symbolem *.

*

Zaufali nam

  • KMC- Services
  • OZONE
  • Ekoconsultant
  • Bolesławiec City Center
  • The Secret Soap Store
  • CompuGroup Medical
  • Domodi
  • Browar Lubicz
  • Monopoly
  • Witek Centrum Hotelowo-Konferencyjne
  • Ministerstwo Środowiska
  • Hotel Kossak
  • Termy Szaflary
  • Merci Chef !
  • Incola
  • Makaron wielicki
  • Enova
  • Sami Swoi
  • Katarek
  • Nowy Styl
  • Isover
  • Castrol
  • Badura
  • Douglas

Jesteśmy tutaj, aby rozwinąć Twój biznes

Bądźmy w kontakcie

Agencja Harmonic
ul. T. Szafrana 5B/77
30-363 Kraków

+48 797 578 844
biuro@agencjaharmonic.pl

Skontaktuj się z naszym ekspertem

Umów spotkanie


Umów spotkanie


X

Administratorem Twoich Danych Osobowych jest firma Marta Zięba HarmoniquePR z siedzibą w Szerzynach, 307, 38-246 Szerzyny.
Przetwarzam Twoje Dane Osobowe w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie zadane przez Ciebie w formularzu kontaktowym. Podstawą prawną przetwarzania jest mój prawnie uzasadniony interes jako Administratora Twoich danych w postaci prowadzenia komunikacji z użytkownikami Serwisu – art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Dane będą przechowywane przez okres 6 miesięcy od dnia ostatniej korespondencji.
Jako osobie, do której należą Dane, przysługuje Ci prawo żądania dostępu do Danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania, prawo przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, by móc odpowiedzieć na Twoje zapytanie.

Poznaj nas bliżej

facebook google linkedin pinterest