CZY LINKEDIN MOŻE SPRZEDAWAĆ?
LinkedIn jest drugim, zaraz po Facebooku, najszybciej rozwijającym się serwisem w grupie 18+, daje możliwość dotarcia do ponad 2 mln specjalistów w naszym kraju i wykreowania wizerunku eksperta. Jakie są jeszcze korzyści z prowadzenia profilu firmowego w tym serwisie?
Promocja firmy i usług
Wykorzystywanie serwisu znacznie pomaga w promocji firmy, produktu czy usługi. Serwisy społecznościowe służą głównie do rozrywki, jednak marki czerpią z nich dodatkowe profity. Wykorzystują je w swojej komunikacji, aby nawiązywać kontakty z klientami, podtrzymywać relacje, budować renomę i wiarygodność oraz promować swoją markę. Warto zauważyć, że nie tylko Facebook pozwala trafić do określonej grupy odbiorców. LinkedIn jest stworzony dla biznesu i pozwala na łatwe odnalezienie Twojej firmy w sieci.
Silna optymalizacja pod kątem wyszukiwarek
LinkedIn jest silnie zoptymalizowany pod kątem wyszukiwarek internetowych, w związku z tym za każdym razem, kiedy nazwa firmy lub Twoje nazwisko zostanie wpisane w wyszukiwarkę, profil w serwisie będzie jednym z pierwszych rekordów, które ukażą się w wynikach. Dlatego posiadanie profesjonalnego wizerunku w serwisie LinkedIn to podstawa.
Informacje, które pomagają klientom
Publikowanie przydatnych informacji oraz artykułów potrzebnych grupie docelowej sprawia, że profil osobowy, jak i firmowy stają się kanałami komunikacji z klientami. Każde polecenie spowoduje, że grono osób, które zobaczy opublikowaną przez Ciebie, wartościową informację będzie się powiększać, co oznacza, że zwiększa się ilość przedstawicieli grupy docelowej, do których docierasz. Darmowe oferowanie przydatnej treści powoduje, że coraz więcej ludzi poznaje Cię i zaczyna interesować się Twoją firmą.
Darmowa wiedza
Ta sama zasada działa w drugą stronę. Inni mogą uczyć się od Ciebie, ale ty możesz dowiedzieć się czegoś od innych. Masz szansę czytać rozwojowe artykuły, poznać dziedzinę, która od dawna Cię interesuje albo dowiedzieć się czegoś o optymalizacji podatków. Wystarczą chęci!
Łatwo znaleźć innych
Dużą zaletą portalu jest budowanie sieci kontaktów.
Linkedin umożliwia znalezienie pracownika, kontrahenta oraz potencjalnego klienta. Wystarczy wyszukać odpowiedni kontakt, wysłać zaproszenie i napisać darmową wiadomość. Twoje szanse na nawiązanie wartościowej relacji powiększają się. W serwisie można także dowiedzieć się więcej o osobach, z którymi masz kontakty zawodowe. Pozwala to na lepsze przygotowanie się do spotkania biznesowego czy negocjacji, dzięki czemu sprawisz lepsze wrażenie.
Jeszcze się zastanawiasz?
Linkedin to ponad 3,5 mln stron firmowych ze 150 branż na świecie i ponad 2 mln specjalistów w Polsce, do których możesz skierować reklamę i ofertę Twojej firmy.
Stworzymy dla Ciebie wizerunek eksperta w Twojej branży, tylko do nas zadzwoń.
0
Pozostaw komentarz