facebook

google

linkedin

pinterest

SearchInteractiveAdvertisingPR

Blog

Business people discussing a strategy and working together in office

DLACZEGO WARTO PROMOWAĆ POSTY NA FACEBOOKU?

@agencjaharmonic

Zauważasz wyraźny wzrost liczby fanów na swoim profilu, ale nie przekłada się to na zasięgi? Rozwijasz profil, tworzysz angażujące treści, a mimo to docierają do coraz mniejszego odsetka Twoich fanów? To nic dziwnego!

Im jesteś większy, tym damy Ci mniejszy zasięg- tak można podsumować jedno z założeń Facebooka. Ale dlaczego tak się dzieje? Uzyskanie większego zasięgu wiążę się z wydawaniem odpowiedniej sumy pieniędzy. Oczywiście zdarzają się profile, w których regularnie osiągane są wysokie wyniki, dotyczy to zazwyczaj takich portali, których społeczności  są mocno angażujące się, np. blogi parentingowe, portale dla rowerzystów, itp. Mniejsze firmy, nieznane sklepy czy mniej popularne marki mogą nie poradzić sobie z ograniczeniami Facebooka.

Jak tego nie robić?
Administrator profilu zazwyczaj klika przycisk “Promuj post” pod konkretnym postem zaraz po jego publikacji, co jest ogromnym błędem. Do pewnej liczby osób dotrzemy organicznie, dlatego nie powinniśmy rozpoczynać promowania od razu po publikacji. Należy odczekać nawet kilka godzin, w innym przypadku Facebook zacznie do wszystkich osób docierać reklamą płatną, co spowoduje spadek bezpłatnego zasięgu posta. Dodatkowo, dobra reklama, to nie ta uruchomiona za pomocą przycisku “Promuj post”, promocję należy ustawiać za pomocą Power Editora lub Menedżera Reklam, co pozwoli nam na dokładne dobranie grupy, do której chcemy dotrzeć, a także czasu i miejsc wyświetlania.

Dlaczego warto?
Facebook Ads to możliwość dotarcia do wielu potencjalnie zainteresowanych osób niewielkim nakładem finansowym. Najważniejszymi zaletami są:

  1. Precyzyjne dobór grupy docelowej- chcesz dotrzeć do kobiet, które mieszkają w danym mieście, mają 20-30 lat, interesują się szeroko pojętym fitnessem i pracują na danym stanowisku? Żaden problem!
  2. Urozmaicony rodzaj promocji- chcesz wypromować reklamę w formie video, zależy Ci na zwiększeniu ruchu na Twojej stronie internetowej, a może chcesz zdobyć nowych fanów? Menedżer pozwala ustalić wiele rodzajów i celów reklamy.
  3. Niskie koszty- dotarcie do 1000 użytkowników w Polsce jest stosunkowo tanie. Za około 500 zł miesięcznie możecie dotrzeć do około 30- 40 tys. osób z wyżej wskazanej grupy.
  4. Reklama na Instagramie- chcesz dodatkowo promować swoje treści na Instagramie? Facebook Ads odpowiada za promowanie treści zarówno na Facebooku, jak i Instagramie- wystarczy zaznaczenie odpowiedniego pola.

Wielu właścicieli firm uważa, że reklama na Facebooku to niepotrzebne wydawanie pieniędzy, może tak być, jeżeli robi się to nieumiejętnie. Dlatego zapraszamy do nas, zajmiemy się Twoim profilem!


0

Bądźmy w kontakcie


Formularz kontaktowy


X

Nasze kompetencje

Powiązane wpisy

  • Young businesspeople discuss the new project at office

    Obecnie Facebook coraz bardziej ogranicza  zasięgi i dotarcie do klienta za pośrednictwem tego serwisu jest utrudnione. Jednak to LinkedIn jest najbardziej biznesowym portalem [...]

    0
  • Searching for new solution

    Strona internetowa, która nosi nazwę landing page, to nic innego jak witryna na którą kierujemy użytkownika w prowadzonej kampanii. Celem tej strony jest zachęcenie osoby, która tam trafi, do wykonania oczekiwanego przez nas działania, tj [...]

    0
  • Business people discussing a strategy and working together in office

    Zauważasz wyraźny wzrost liczby fanów na swoim profilu, ale nie przekłada się to na zasięgi? Rozwijasz profil, tworzysz angażujące treści, a mimo to docierają do coraz mniejszego odsetka Twoich fanów? To nic dziwnego!

    0

Pozostaw komentarz

Wymagane jest wypełnienie pól oznaczonych symbolem *.

*

Zaufali nam

  • KMC- Services
  • OZONE
  • Ekoconsultant
  • Bolesławiec City Center
  • The Secret Soap Store
  • CompuGroup Medical
  • Domodi
  • Browar Lubicz
  • Monopoly
  • Witek Centrum Hotelowo-Konferencyjne
  • Ministerstwo Środowiska
  • Hotel Kossak
  • Termy Szaflary
  • Merci Chef !
  • Incola
  • Makaron wielicki
  • Enova
  • Sami Swoi
  • Katarek
  • Nowy Styl
  • Isover
  • Castrol
  • Badura
  • Douglas

Jesteśmy tutaj, aby rozwinąć Twój biznes

Bądźmy w kontakcie

Harmonic
ul. T. Szafrana 5B/77
30-363 Kraków

+48 797 578 844
biuro@agencjaharmonic.pl

Skontaktuj się z naszym ekspertem

Umów spotkanie


Umów spotkanie


X

Administratorem Twoich Danych Osobowych jest firma Marta Hycnar HarmoniquePR z siedzibą w Szerzynach, 307, 38-246 Szerzyny.
Przetwarzam Twoje Dane Osobowe w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie zadane przez Ciebie w formularzu kontaktowym. Podstawą prawną przetwarzania jest mój prawnie uzasadniony interes jako Administratora Twoich danych w postaci prowadzenia komunikacji z użytkownikami Serwisu – art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Dane będą przechowywane przez okres 6 miesięcy od dnia ostatniej korespondencji.
Jako osobie, do której należą Dane, przysługuje Ci prawo żądania dostępu do Danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania, prawo przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, by móc odpowiedzieć na Twoje zapytanie.

Poznaj nas bliżej

facebook google linkedin pinterest