facebook

google

linkedin

pinterest

SearchInteractiveAdvertisingPR

Blog

zdjecie_personal-branding

Personal branding

@agencjaharmonic

Personal branding – czyli jak pokazać się światu.

Zastanawiałeś się kiedyś czy personal branding jest dla Ciebie? Sprawdź jak możesz wykreować własny wizerunek i co na tym zyskasz.

Personal Branding to budowanie własnej marki, poprzez zarządzanie swoim wizerunkiem. Jak każde działanie w obszarze public relations powinno być przemyślane i świadome. Zdawać się może, że personal branding zarezerwowany jest dla polityków, aktorów, sportowców i celebrytów. Nic bardziej mylnego. Każdy z nas ma własne motywacje, aby kreować swój wizerunek. Aktualnie ułatwiają to w znacznym stopniu narzędzia internetowe. Dostęp do nich jest na tyle powszechny, że praktycznie z dnia na dzień możemy zaistnieć w internecie.


Wystarczy założyć kanały w mediach społecznościowych, aktywnie na nich działać i w ten sposób budować swoją rozpoznawalność. Dziecinnie proste? Niestety nie do końca. Często ludzie podchodzą do tego bez planu, intuicyjnie, a tak naprawdę liczy się przemyślana strategia.

Po pierwsze, jeśli chcesz wiedzieć w jaki sposób komunikować się z grupą docelową musisz zbadać skąd czerpie ona informacje, za pośrednictwem jakich mediów się komunikuje, jakim językiem się posługuje i jakie ma zainteresowania, wtedy będziesz mógł dostosować formę przekazu.

Po drugie, stwórz przemyślaną strategię działania, aby Twój wizerunek był spójny bez względu na kanał komunikacji, którego używasz.

Po trzecie, pamiętaj, że działania prowadzone w obszarach public relations są procesami długofalowymi, więc najważniejsza jest konsekwencja.

Po czwarte, działania związane z kreowaniem własnego wizerunku możesz prowadzić sam lub powierzyć je specjalistom. Współpraca może być stała, agencja wtedy w Twoim imieniu prowadzić będzie komunikację i dbać o Twoją obecność w mediach. Możesz też zdecydować się na wsparcie tylko w początkowym okresie i powierzyć osobom doświadczonym opracowanie strategii i przeszkolenie Cię w zakresie kluczowych obszarów.

Po piąte, bądź sobą, postaw na prawdziwość. Znajdź coś, co Cię wyróżnia spośród konkurencji, coś co będzie Twoim znakiem rozpoznawczym i komunikuj o tym światu.
Kluczowe jest jednak nie w jaki sposób zbudujesz swoją markę, ale co dzięki temu osiągniesz:

  1. Wyższy kredyt zaufania w oczach Twojego klienta - nie będziesz musiał udowadniać, że znasz się na swojej dziedzinie.
  2. Łatwiej dobierzesz członków swojego zespołu - będąc marką osobistą wystarczy tylko informacja, że prowadzisz rekrutację do nowego projektu. Pewnie będziesz zaskoczony ilością osób chętnych do działania, ale ludzie chcą pracować i uczyć się od najlepszych.
  3. Szeroką sieć kontaktów biznesowych - rozpoznawalność sprawi, że więcej osób zainteresuje się Twoją działalnością i rozpocznie z Tobą współpracę.

0

Bądźmy w kontakcie


Formularz kontaktowy


X

Nasze kompetencje

Powiązane wpisy

  • an attractive man in a t-shirt with a smartphone in his hands sitting at his Desk thinking and looking up. Isolated Studio portrait

                  Podczas gdy głowy większości marketerów z branży medycznej zajęte są dostosowaniem działań reklamowych do nowych regulacji prawnych, my postanowiliśmy zbadać samo serce marketingu - konsumenta oraz jego nawyki, które w ostatnich [...]

    0
  • squad-3370836_1920

                Dzisiejszą rzeczywistość nie określamy już mianem: kryzys goni kryzys. Nasza nowa normalność to nakładające się na siebie kryzysy: pandemia, wojna, inflacja [...]

    0
  • Young businesspeople discuss the new project at office

    Obecnie Facebook coraz bardziej ogranicza  zasięgi i dotarcie do klienta za pośrednictwem tego serwisu jest utrudnione. Jednak to LinkedIn jest najbardziej biznesowym portalem [...]

    0

Pozostaw komentarz

Wymagane jest wypełnienie pól oznaczonych symbolem *.

*

Zaufali nam

  • KMC- Services
  • OZONE
  • Ekoconsultant
  • Bolesławiec City Center
  • The Secret Soap Store
  • CompuGroup Medical
  • Domodi
  • Browar Lubicz
  • Monopoly
  • Witek Centrum Hotelowo-Konferencyjne
  • Ministerstwo Środowiska
  • Hotel Kossak
  • Termy Szaflary
  • Merci Chef !
  • Incola
  • Makaron wielicki
  • Enova
  • Sami Swoi
  • Katarek
  • Nowy Styl
  • Isover
  • Castrol
  • Badura
  • Douglas

Jesteśmy tutaj, aby rozwinąć Twój biznes

Bądźmy w kontakcie

Agencja Harmonic
ul. T. Szafrana 5B/77
30-363 Kraków

+48 797 578 844
biuro@agencjaharmonic.pl

Skontaktuj się z naszym ekspertem

Umów spotkanie


Umów spotkanie


X

Administratorem Twoich Danych Osobowych jest firma Marta Zięba HarmoniquePR z siedzibą w Szerzynach, 307, 38-246 Szerzyny.
Przetwarzam Twoje Dane Osobowe w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie zadane przez Ciebie w formularzu kontaktowym. Podstawą prawną przetwarzania jest mój prawnie uzasadniony interes jako Administratora Twoich danych w postaci prowadzenia komunikacji z użytkownikami Serwisu – art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Dane będą przechowywane przez okres 6 miesięcy od dnia ostatniej korespondencji.
Jako osobie, do której należą Dane, przysługuje Ci prawo żądania dostępu do Danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania, prawo przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, by móc odpowiedzieć na Twoje zapytanie.

Poznaj nas bliżej

facebook google linkedin pinterest