facebook

google

linkedin

pinterest

SearchInteractiveAdvertisingPR

Blog

Business partners analyze the business results

STORYTELLING- OD CZEGO ZACZĄĆ?

@agencjaharmonic

Obecnie obserwujemy coraz większy problem z zatrzymaniem uwagi odbiorców na danym produkcie, ale co to właściwie oznacza? Ilość informacji, którą przyswajał człowiek w XVII wieku w przeciągu swojego całego życia, jest taka sama jaką otrzymujemy obecnie w ciągu jednego dnia. Dlatego istnieje konieczność przykucia uwagi odbiorców. Jednym ze sposobów jest opowiadanie historii.

Wszyscy kochają bajki, dlatego ludzie od wieków opowiadają różne historie i anegdoty. Opowieści są bardzo dobrze przyswajalne, a jednocześnie powodują zapamiętanie marki, przez co staje się ona łatwo identyfikowalna. Dodatkowo dobrze stworzona historia, która wzbudzi zainteresowanie, jest czynnikiem wpływającym na zasięg Twojej reklamy.

Storytelling- co to takiego?

Storytelling to nic innego jak tworzenie historii powiązanej ze światem marki, produktu czy usługi. Opowiadania takie muszą być spójne, stworzone i przedstawione w taki sposób, aby przykuwać uwagę odbiorcy.  Jednocześnie powinny być emocjonalne, żeby stworzyć więź pomiędzy marką a konsumentem. Im opowieść jest bardziej szokująca bądź wzruszająca, tym wywołuje większe emocje i zostaje lepiej zapamiętana.

Od czego zacząć?

Zanim rozpoczniemy tworzenie historii trzeba odpowiedzieć sobie na kilka pytań:

  1. W jakim celu ją tworzymy?
  2. Kto będzie jej bohaterem?
  3. Jaka będzie jej fabuła?
  4. Jakie wydarzenia będą towarzyszyć bohaterowi?

Cała reszta dobrze stworzonej historii to działanie naszej wyobraźni.

Pamiętaj o odbiorcy!

Kiedy piszesz, uświadom sobie dla kogo to robisz. Wyobraź sobie odbiorcę Twojego tekstu: kim jest, gdzie jest, co robi? W obecnych czasach rozprasza nas mnóstwo rzeczy: dzwoniące telefony, komputery z przychodzącymi wiadomościami, serial w telewizji. Sztuka dobrego tekstu polega na zaangażowaniu czytelnika, tak aby stwierdził, że przychodzące połączenie i pełna skrzynka odbiorcza mogą poczekać.

Pokaż kawałek siebie!

Tworzona opowieść powinna sprzedawać, jednak nie tylko produkt czy usługę. Ale przede wszystkim człowieka. Taka historia ma na celu budowanie relacji, dlatego powinna pokazywać Ciebie i to, w co Twoja firma wierzy, jakie wyznaje wartości. Ważne, żeby całość była autentyczna, to spowoduje, że klient uwierzy i polubi Twoją markę. A kiedy tak się stanie, można mieć pewność, że nie odejdzie do konkurencji.

Potrzebujesz dobrej reklamy dla Twojego produktu, która będzie opowiadać historię o Twojej marce? Skontaktuj się z nami, chętnie w tym pomożemy!


0

Bądźmy w kontakcie


Formularz kontaktowy


X

Nasze kompetencje

Powiązane wpisy

  • an attractive man in a t-shirt with a smartphone in his hands sitting at his Desk thinking and looking up. Isolated Studio portrait

                  Podczas gdy głowy większości marketerów z branży medycznej zajęte są dostosowaniem działań reklamowych do nowych regulacji prawnych, my postanowiliśmy zbadać samo serce marketingu - konsumenta oraz jego nawyki, które w ostatnich [...]

    0
  • squad-3370836_1920

                Dzisiejszą rzeczywistość nie określamy już mianem: kryzys goni kryzys. Nasza nowa normalność to nakładające się na siebie kryzysy: pandemia, wojna, inflacja [...]

    0
  • Young businesspeople discuss the new project at office

    Obecnie Facebook coraz bardziej ogranicza  zasięgi i dotarcie do klienta za pośrednictwem tego serwisu jest utrudnione. Jednak to LinkedIn jest najbardziej biznesowym portalem [...]

    0

Pozostaw komentarz

Wymagane jest wypełnienie pól oznaczonych symbolem *.

*

Zaufali nam

  • KMC- Services
  • OZONE
  • Ekoconsultant
  • Bolesławiec City Center
  • The Secret Soap Store
  • CompuGroup Medical
  • Domodi
  • Browar Lubicz
  • Monopoly
  • Witek Centrum Hotelowo-Konferencyjne
  • Ministerstwo Środowiska
  • Hotel Kossak
  • Termy Szaflary
  • Merci Chef !
  • Incola
  • Makaron wielicki
  • Enova
  • Sami Swoi
  • Katarek
  • Nowy Styl
  • Isover
  • Castrol
  • Badura
  • Douglas

Jesteśmy tutaj, aby rozwinąć Twój biznes

Bądźmy w kontakcie

Agencja Harmonic
ul. T. Szafrana 5B/77
30-363 Kraków

+48 797 578 844
biuro@agencjaharmonic.pl

Skontaktuj się z naszym ekspertem

Umów spotkanie


Umów spotkanie


X

Administratorem Twoich Danych Osobowych jest firma Marta Zięba HarmoniquePR z siedzibą w Szerzynach, 307, 38-246 Szerzyny.
Przetwarzam Twoje Dane Osobowe w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie zadane przez Ciebie w formularzu kontaktowym. Podstawą prawną przetwarzania jest mój prawnie uzasadniony interes jako Administratora Twoich danych w postaci prowadzenia komunikacji z użytkownikami Serwisu – art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Dane będą przechowywane przez okres 6 miesięcy od dnia ostatniej korespondencji.
Jako osobie, do której należą Dane, przysługuje Ci prawo żądania dostępu do Danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu względem przetwarzania, prawo przenoszenia swoich danych oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne, ale konieczne do tego, by móc odpowiedzieć na Twoje zapytanie.

Poznaj nas bliżej

facebook google linkedin pinterest