facebook

google

linkedin

pinterest

SearchInteractiveAdvertisingPR

Blog

Business partners analyze the business results

STORYTELLING- OD CZEGO ZACZĄĆ?

@agencjaharmonic

Obecnie obserwujemy coraz większy problem z zatrzymaniem uwagi odbiorców na danym produkcie, ale co to właściwie oznacza? Ilość informacji, którą przyswajał człowiek w XVII wieku w przeciągu swojego całego życia, jest taka sama jaką otrzymujemy obecnie w ciągu jednego dnia. Dlatego istnieje konieczność przykucia uwagi odbiorców. Jednym ze sposobów jest opowiadanie historii.

Wszyscy kochają bajki, dlatego ludzie od wieków opowiadają różne historie i anegdoty. Opowieści są bardzo dobrze przyswajalne, a jednocześnie powodują zapamiętanie marki, przez co staje się ona łatwo identyfikowalna. Dodatkowo dobrze stworzona historia, która wzbudzi zainteresowanie, jest czynnikiem wpływającym na zasięg Twojej reklamy.

Storytelling- co to takiego?

Storytelling to nic innego jak tworzenie historii powiązanej ze światem marki, produktu czy usługi. Opowiadania takie muszą być spójne, stworzone i przedstawione w taki sposób, aby przykuwać uwagę odbiorcy.  Jednocześnie powinny być emocjonalne, żeby stworzyć więź pomiędzy marką a konsumentem. Im opowieść jest bardziej szokująca bądź wzruszająca, tym wywołuje większe emocje i zostaje lepiej zapamiętana.

Od czego zacząć?

Zanim rozpoczniemy tworzenie historii trzeba odpowiedzieć sobie na kilka pytań:

  1. W jakim celu ją tworzymy?
  2. Kto będzie jej bohaterem?
  3. Jaka będzie jej fabuła?
  4. Jakie wydarzenia będą towarzyszyć bohaterowi?

Cała reszta dobrze stworzonej historii to działanie naszej wyobraźni.

Pamiętaj o odbiorcy!

Kiedy piszesz, uświadom sobie dla kogo to robisz. Wyobraź sobie odbiorcę Twojego tekstu: kim jest, gdzie jest, co robi? W obecnych czasach rozprasza nas mnóstwo rzeczy: dzwoniące telefony, komputery z przychodzącymi wiadomościami, serial w telewizji. Sztuka dobrego tekstu polega na zaangażowaniu czytelnika, tak aby stwierdził, że przychodzące połączenie i pełna skrzynka odbiorcza mogą poczekać.

Pokaż kawałek siebie!

Tworzona opowieść powinna sprzedawać, jednak nie tylko produkt czy usługę. Ale przede wszystkim człowieka. Taka historia ma na celu budowanie relacji, dlatego powinna pokazywać Ciebie i to, w co Twoja firma wierzy, jakie wyznaje wartości. Ważne, żeby całość była autentyczna, to spowoduje, że klient uwierzy i polubi Twoją markę. A kiedy tak się stanie, można mieć pewność, że nie odejdzie do konkurencji.

Potrzebujesz dobrej reklamy dla Twojego produktu, która będzie opowiadać historię o Twojej marce? Skontaktuj się z nami, chętnie w tym pomożemy!


0

Bądźmy w kontakcie


Formularz kontaktowy


X

Nasze kompetencje

Powiązane wpisy

  • Business partners analyze the business results

    Obecnie obserwujemy coraz większy problem z zatrzymaniem uwagi odbiorców na danym produkcie, ale co to właściwie oznacza? Ilość informacji, którą przyswajał człowiek w XVII wieku w przeciągu swojego całego życia, jest taka sama jaką otrzymujemy obecnie w ciągu jednego dnia [...]

    0
  • Businessman portrait

    Od kilku lat bardzo popularne jest posiadanie ambasadora marki. Coraz więcej firm i produktów kojarzonych jest ze sławnymi osobami, aktorami, piosenkarzami, dziennikarzami, sportowcami i youtuberami [...]

    0
  • Teamwork process.Young entrepreneur work with new startup project in office.Woman holding touch pad in hands,bearded man pointing to screen.Horizontal, blurred, flare

    Posiadanie konta na Instagramie staje się coraz bardziej popularne, zarówno wśród użytkowników prywatnych, jak również marek, które wykorzystują portal do komunikacji z potencjalnymi oraz obecnymi klientami [...]

    0

Pozostaw komentarz

Wymagane jest wypełnienie pól oznaczonych symbolem *.

*

Zaufali nam

  • KMC- Services
  • OZONE
  • Ekoconsultant
  • Bolesławiec City Center
  • The Secret Soap Store
  • CompuGroup Medical
  • Domodi
  • Browar Lubicz
  • Monopoly
  • Witek Centrum Hotelowo-Konferencyjne
  • Ministerstwo Środowiska
  • Hotel Kossak
  • Termy Szaflary
  • Merci Chef !
  • Incola
  • Makaron wielicki
  • Enova
  • Sami Swoi
  • Katarek
  • Nowy Styl
  • Isover
  • Castrol
  • Badura
  • Douglas

Jesteśmy tutaj, aby rozwinąć Twój biznes

Bądźmy w kontakcie

Harmonic
ul. Celna 9
30-507 Kraków

+48 884 999 664
biuro@agencjaharmonic.pl

Skontaktuj się z naszym ekspertem

Umów spotkanie


Umów spotkanie


X

Poznaj nas bliżej

facebook google linkedin pinterest